Alleen slaagt die vergelijking nergens op. Want in Bobbejaanland krijg in na een half uur nog de andere helft van m'n brood. (Waar ik voor betaal) En zoals jij het brengt is alles wat ik krijg maar 'n half brood. Oké, ik eet het maar half op, maar ik heb nog steeds voor een heel brood betaald, dus dan moet ik dat krijgen.
Wat een gezeik verder over attracties die iets later openen. Dit jaar ook naar Toverland en Plopsaland geweest. In beide parken opende de topattracties (attracties van een hoger niveau dan dreamcatcher) pas vanaf twaalf uur... Als ik nu daar even ga klagen over het later openen van Troy, Anubis, Rox Flyer, en Djengu river, ga ik iedereen dan ook zo vrolijk meekrijgen om die twee parken af te zeiken? Of is dat iets wat alleen maar bij Bobbejaanland gebeurt?
En ik heb hier jarenlang commentaar gelezen dat je als bezoeker niet op dat strand kunt. Nu het wel gaat is het plots niet relevant meer?
D'r word geklaagd over gebrek aan onderhoud, maar als ze het halve cowboydorp, Mexico plein, Speedy Bob, en het restaurant vooraan schilderen hoor je niemand natuurlijk. Dan is het weer slecht hoe ze een plein hebben met ocharme vier plakaten van Ben & Jerry's, en hoe Coca cola een boomhut gesponsord heeft terwijl Walibi op Facebook uitpakt met een Fanta chill zone op de plek waar ze vroeger hun reuzenrad hadden staan en daar geen haan naar kraait...