Wat me ook opvalt: de loshangende N van KinderlaNd op de gevel.

Dat is zoiets als die letters van de Indiana River. Ik vind dat zo slordig. Een afbrokkelende steen in een pad of een loshangend stuk touw in een wachtrij kan nog begrepen worden, dat valt ook niet zo hard op, maar zo een stuk theming van een letternaambord. Mja, daar kijkt iedereen wel eens naar en ziet dat dit stuk is...
Natuurlijk kan dit nog gemaakt worden, gezien er nu iets meer tijd is. Maar het is misschien moeilijk om in deze tijden een hoogtewerker te huren ofzo.

Verder ben ik wel tevreden dat we alsnog een glimp van het park kunnen opvangen.

Het zwart is zeker interessant. Al zou ik het spijtig vinden moest de Dreamcatcher een donker kleurenschema krijgen... De combinatie van drie kleuren wast best wel kleurrijk. Spijtig genoeg hebben we bij de herschildering van Speedy Bob gezien dat ze het kleurenschema van een achtbaan beperken tot 2 en bijgevolg de lichtbruine nerven bij de Speedy Bob achterwegen hebben gelaten. Hopelijk ondergaat DC niet hetzelfde lot, want de achtbaan is best wel zichtbaar aanwezig in het park.