Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine
Ze hebben daar al wel een junior boomerang, dus zal het wellicht een ander model zijn. Gezien de ruimte die ze daar hebben en de manier waarop ze uitbreiden, denk ik persoonlijk ook niet dat de achtbanen door elkaar heen zullen lopen.
Een Motorbike Coaster ontbreekt nog in hun assortiment
Ik denk eerlijk gezegd ook wel dat het iets spectaculairder zal worden dan een junior coaster, want op de 3 o's zeggen ze dat het een meesterwerk wordt.
Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine
Was er niet ook nog sprake van een nieuwe generatie TILT-Coaster van Vekoma?
Is dit niet gewoon de track die Vekoma tegenwoordig standaard gebruikt?
Akkoord dat bij het Tilt segment er veel techniek in zal moeten zitten. Ik verwacht wat dat betreft zoiets als by F.L.Y. Waar de launc segmenten ook een volstrekt andere backbone hebben dan de rest van de track.
Ik kan me ook voorstellen dat het wellicht nog wat vroeg is voor de TILT 2.0. Maar op hoe veel banen zitten we dan intussen niet? Aqualantis (nr. 7 als ik Yelle hierboven volg) kunnen we de bouw goed van zien. Dan nog een onaangekondigde junior-coaster (Nr. 8). Een mine-train (nr. 9), een Tilt (Nr. 10).. En het zou me niet verbazen als er nog wat junior/kiddy banen tussenin komen.
*heavy breathing*
Het zou om een kloon van Raven gaan die in Fårup Sommerland komt. Nog een Family Boomerang dus.
Track is ondertussen toegekomen:
Een blik op de treinen:
Cool. Er zijn duidelijk te weinig thrillcoasters met een nautisch treindesign: ik vind het nog verfrissend.
De eerste theming van het gebied werd aangebracht. Waarschijnlijk een F&B-punt:
Het nieuwe gedeelte op het parkplannetje:
En uitbreiding waterpark met extra glijbanen en nieuw (golfslag?)bad:
Zou dat park er ooit ook echt mooi gaan uitzien en verlost worden van al die slechte attracties die er in rotvaart zijn neergesmeten?
Het ziet er naar uit! De kwaliteit lijkt me niet superhoog maar het is alles behalve lelijk, en het totaalplaatje zal best wel in orde zijn denk ik. Al snap ik marketingtechnisch gezien hun strategie om aan 1000 per uur dergelijke investeringen te spreiden. Binnen 4 jaar hebben ze elk mogelijk coastertype op de markt?!?
Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.
Nu is het niveau van themen best aardig.. maar als ze straks zo met geld gaan smijten in de theming, als wat ze nu doen met uitbreidingen wordt het zeker een top-park.
Het enige spijtige blijft de naam van het park. Als ik Energylandia zonder context hoor denk ik meteen aan een betonnen/asfalt oppervlakte vol kermisattracties ... Misschien dat ze dit ooit nog wijzigen aangezien ze ineens de theming-boot op gesprongen zijn?
Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.