Soit, het is alweer een typisch BJL-verhaal met voor en tegenstanders. Op zich komt het er gewoon op neer dat BJL voornamelijk naar de cijfers kijkt en daarna pas naar de klantentevredenheid.

Dat zie je aan de openingsuren, maar ook aan de toevoegingen door middel van reclame.
Op zich is het positief dat ze toevoegingen doen, maar persoonlijk stoor ik mij aan die reclame. Nu stoor ik me daar ook aan bij andere parken, net zoals velen hier. Dit wordt ook frequent aangehaald bij die parken, en toegejuicht als dit verminderd of verdwijnt.

Daarnaast is de vergelijking met andere parken die eenzelfde beleid naar openingsuren hanteren geen vrijgeleide om dit goed te praten. Het is niet omdat andere parken dat doen dat zij dat ook moeten doen. Ik begrijp dat er sommige mensen zijn die financieel realistisch denken, en zo klinkt het logisch wat de parken doen, maar als betalende klant wil ik gewoon alles altijd kunnen doen, daar heb ik immers voor betaald.
Veeleisend, misschien wel, maar ik betaal er wel voor, dus ik mag die eisen stellen. Dat ze dan korting geven omdat niet alles open is, niet 'zonder reden' zoals nu het geval is. Dan is deze hele discussie van de baan, want als klant betaal je minder omdat je ook minder keuzes hebt doordat niet alles open is. Logisch toch?

Nuja discussie zal er altijd zijn, maar ik vind het wel opvallend dat mensen dit besparingsverhaal ten koste van hun eigen plezier proberen goed praten...