X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 376

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik was vandaag ook aanwezig bij de seizoensopening en ik moet zeggen dat Walibi mijn verwachtingen zeker overtroffen heeft!

    Karma World is naar mijn mening het gezelligste deel van het park geworden en Popcorn Revenge is een waardevolle toevoeging. Het thema van Karma World en Popcorn Revenge is origineel en de uitwerking is prachtig. Ook de opknapbeurt van Cobra is geslaagd in mijn ogen. Ik had ook eerst mijn twijfels over de kleuren van Cobra na het zien van de foto's, maar ik moet zeggen dat ze in het echt mooi matchen met de omgeving, ook de kleur van de trein past mooi bij het gebied.

    Popcorn Revenge heeft mij echt wel het meest verrast. Het originele thema en de degelijke uitwerking zorgen ervoor dat dit 1 van de betere attracties in het park is voor mij. De vergelijking met CoT is moeilijk te maken aangezien deze attractie een compleet andere stijl heeft en een stuk moderner is. Het enige wat deze 2 attracties met elkaar gemeenschappelijk hebben is het ritsysteem. Ik vind het ook leuk dat je zowel in de 'bioscoopzalen' als in de centrale scène in het midden kan schieten op popcorn, dit maakt de attractie voor mij een stuk levendiger.

    Misschien heb ik toch een klein puntje van kritiek, maar echt heel erg stoor ik me er eigenlijk niet aan. Langs de ene kant vind ik het niet erg dat je niet door alle scènes gaat in 1 rit, want dit vergroot wel de herhalingswaarde omdat je toch graag alles gezien wil hebben. Langs de andere kant vind ik het ook wel jammer. Jan modaal heeft volgens mij geen idee dat er meerdere scènes zijn dan dat je eigenlijk ziet in 1 rit, zo zullen ze hoogstwaarschijnlijk een deel van de attractie missen. Uiteindelijk zijn alle scènes wel vrij gelijkaardig, maar toch zijn er hier en daar een paar noemenswaardige verschillen; ander behangpapier, andere animaties, ... Popcorn Revenge is een ideale toevoeging voor Walibi waarmee ze een mooie familieattractie erbij hebben in hun aanbod.

    Als dit de standaardnorm is die Walibi de komende jaren aanhoud, staan er ons een paar heel mooie uitbreidingen te wachten komende jaren. Met deze uitbreiding heeft Walibi mij nog nieuwsgieriger gemaakt dan dat ik al was naar hun toekomstige uitbreidingen.
    Laatst gewijzigd door SanderV; 06-04-19 om 22:35.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •