Er is een artikel in de standaard verschenen over het geld smijten van de pretparken. Je kan er alleen aan als abbo houder. Wie heeft er een abbo en wil het artikel copy\pasten of screen shots hier neer plakken?
Er is een artikel in de standaard verschenen over het geld smijten van de pretparken. Je kan er alleen aan als abbo houder. Wie heeft er een abbo en wil het artikel copy\pasten of screen shots hier neer plakken?
Het staat gewoon openbaar te lezen via volgende link die ze op facebook deelden http://www.standaard.be/cnt/dmf20170...5b3f2a0093cc1b
als je in de efteling bent en je wilt in symbolica (fast-pass) en je gaat via de app reserveren
hoe doe je dat dan?
Kiddy Racer
De laatste weken heb ik enkele Belgische pretparken bezocht en het valt me op dat er daar weinig volk aanwezig was! Is dit normaal? Worden pretparken nu als een luxe gezien die alleen toegankelijk zullen zijn voor de mensen met geld? Wat is jullie ervaring daarover?
Vrij basic artikel, niets dat ik nog niet wist. Ik moest enkel even heel hard lachen toen ze Symbolica een 'toestel' noemde
Coastercount: 611
Live a life you will remember!
Een nietszeggend artikel met als samenvatting: "een park moet investeren om bezoekers te blijven lokken". Hehe, daar hadden we écht zelf niet kunnen op komen.
Het ergste vond ik de clickbait titel "Pretparken smijten met geld" die ze gebruikten op facebook. Precies alsof ze allemaal bezig zijn onzinnige uitgaven te doen, niets is minder waar.