Het valt mij op hoe subtiel en budget-vriendelijk de thematische aanpassingen soms zijn. Het gaat net als bij pulsar niet al te overdadige, maar vooral efficiënt ingezette thematisering zijn. Wat je ziet op de concept-art voor de cobra-hoek is eigenlijk een herschilderde versie van wat er al staat met een héél klein beetje extra thema-elementen. Het nieuwe restaurant dat uitgeeft op het meer krijgt natuurlijk wel rondom nieuwe gevels.

Hetzelfde voor dat Tiki-thema: een héél deel van die infrastructuur staat er al, maar er worden gewoon een aantal details toegevoegd waardoor het tiki wordt. De brug is er en het Tahiti-gebouw over het station van de nieuwe family coaster is de ingang van het theater zoals je hem nu op google earth kan zien, maar dan met een herwerkt dak.

Ze gaan ook eindelijk eens werk maken van deftige restaurants zo te horen: Er is er eentje gepland in de cobra-hoek, bij de weerwolf en bij de mega-coaster die straks verschijnt. Ik hoop van harte dat we daar wat meer keuze krijgen dan de vrij belabberde fastfood die ze er steeds serveren.

Ik vraag me af wat de andere 4 attracties gaan zijn naast dat draaiend theater en die twist'n splash.