Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
Ik snap wel dat hij kan tegenvallen als je hem met andere soorten vergelijkt, ik heb zelf ook nog nooit een wing coaster gedaan, maar ik heb het idee dat hier wel het onderste uit de kan gehaald is. Als ik dit vergelijk met mijn eerste B&M dive coaster ervaring in Baron 1898 vorig jaar scoort Fenix toch wel echt dubbele punten.
Dat valt volgens mij niet te betwisten. Baron1898 was echt een teleurstelling. Ik deed de coaster voor het eerst toen hij al een jaar open was en had onmiddellijk zo iets van: En was het dit nu? Zo kort en eigenlijk zelfs een beetje saai... (Behalve het de inkleding). Is iedereen hier nu zo lyrisch over?

Dat gevoel overheerste zeker niet bij Fenix, en misschien hebben ze inderdaad de bijna ultieme wing-coaster gebouwd en ik ben blij dat ik dit type achtbaan eens heb mogen ervaren. Bovendien knap dat hij zo een verschillende ritervaring kan opleveren op de verschillende positie's.... Maar intens? Blackout's? Beste achtbaan van de lage landen? Drie keer neen.

Bij onze eerste ervaring met Troy konden we toch minstens op 1 en eigenlijk op 2 vragen "Ja" antwoorden. (Alleen de blackout's waren er ook hier niet bij)