Zijn de watervallen van Huracan definitief buiten gebruik? Vorige zomer vroegen mijn vader en ik ons in het station nog af waarom onze stoeltjes nat waren.
Zijn de watervallen van Huracan definitief buiten gebruik? Vorige zomer vroegen mijn vader en ik ons in het station nog af waarom onze stoeltjes nat waren.
Once you sit back, you never go back.
Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.
de watervallen komen niet terug helaas
Dat is spijtig...
Dus concreet hebben we nu in het darkridedeel:
- Een waterkamer zonder water
- Een vuurkamer zonder warmte
- Een mistkamer zonder rook
Gelukkig is er nog de windkamer.
Ik hoopte nog steeds dat ze ooit warmteblazers zouden toevoegen aan de vuurkamer, de enige kamer die niet echt overtuigend was. In plaats daarvan halen ze gewoon de andere effecten ook weg. Waarop trekt dat nu eigenlijk. Ik ga het bijna opgeven om dat park steeds goed te praten hoor...
Bedenk dan dat de waterkamer al echt énorm vereenvoudigd is ten opzichte van de concepten voor de bouw hé. Zonde!
Kiddy Racer
Bellewaerde2001
ik zal zaterdag nog eens kijkje gaan nemen
wat bedoel je met ze hebben daar alles weggehaald ?
Op internet vind ik hem niet meteen terug, maar ik moet die prent ergens nog hebben op mijn oude pc. Ik zal proberen hem boven water te halen. Concreet was het met allemaal van die gezichten en rotsen zoals in de vuurkamer waar water in allemaal kleine watervalletjes over naar beneden stroomde. Niet gewoon twee watergordijnen. Bijzonder dat ze die kamer eerst zo vereenvoudigen (dus eigenlijk alle thema weggooien speciaal voor het watereffect) en dat ze dan nu juist dat effect ook weghalen waardoor er eigenlijk helemaal niets van die scene meer overschiet.
Edit: ik heb via coasterforce dit gevonden:
Laatst gewijzigd door Rickie97; 22-07-18 om 19:56.
Bedankt om deze te delen. Ziet er mooi uit, inderdaad jammer dat deze nooit werd uitgevoerd.
De Bengal Express in Bellewaerde is vandaag ontspoord. Op zich kan dat wel eens gebeuren. Het is echter opmerkelijk dat een tijd ervoor, de attractie voor meer dan een week stil stond.
Er was toen een probleem met de locomotief. Zoals de meesten wel weten hebben ze daar 2 treinen, de 2e reed echter al een aantal jaar niet meer wegens een kapotte motor. Ze hebben met onderdelen van beide locomotieven één geheel in elkaar gezet. Dit zou misschien wel de oorzaak kunnen zijn.
Mensen die vandaag aanwezig zijn/waren en meer weten?
Ik was er gisteren.. Bengal Express stond ‘s ochtends op het ‘Buiten gebruik’ bord maar bleek dan toch open te zijn, wij hebben hem rond de middag kunnen doen. In de namiddag was hij opeens gesloten en de trein stond stil tussen het station en de bocht om terug te draaien. We hebben er niets abnormaals aan gezien maar we zijn ook weer niet in detail gaan kijken.
Dat deel werd heel traag gereden tijdens onze rit dus ze zijn er zich vermoedelijk wel van bewust dat er “ontsporingsgevaar” is op die plek, denk ik dan.. of het iets te maken heeft met een motor die ze bij elkaar gepuzzeld hebben lijkt me sterk maar zo’n kenner ben ik nu ook weer niet.
Wel opvallend dat er aan de ingang van de defecte/gesloten Bengal Express enkele nadarhekken stonden maar geen medewerker om bezoekers wat info te geven. De dame van BE stond in de namiddag aan de Niagara.
Laatst gewijzigd door dsoffers; 30-07-18 om 16:07. Reden: typfoutje
Het zou wel eens kunnen dat het de eerste dag was dat hij terug operationeel was. De plaats waar jij zei dat de trein stil stond, was de plaats waar de trein gedurende een hele periode stil stond. De locomotief was toen ontkoppeld en stond toen naast de track.
Eens kijken wat er de komende tijd met de Bengal express gebeurt!