Tgoch. Sowieso, hoe neutraal ik ook probeer te blijven, Bobbejaanland blijft in mijn ogen een rampzalig slecht park. Op geen enkel gebied kan ik een goed woord kwijt over dat park.
Komt erbij dat ik vandaag nog gehoord heb van een ingewijde dat het park recent een serieuze audit gekregen heeft, maar blijkbaar zou Parques Reunidos gezegd hebben dat het daar voorlopig meer dan goed loopt, ik bedoel, EXCUSEER? Om dan nog maar te zwijgen over de andere, weerzinwekkende dingen die ik van binnenuit te horen gekregen heb. Ik ken de regel van A & B zeggen, maar uit respect voor die persoon ga ik niet verder op die info in. Ik wil gewoon zeggen dat het park zich dus op elk gebied in de nesten weet te werken, al zo vierkant draait als het maar kan en daar niet veel verbetering in lijkt te komen.
Ik hoop dat ze hun Infinity voor volgend jaar wat degelijk uitwerken, máár al was de theming van goud, het gaat de wansmakelijke toestanden daar nog steeds niet goedpraten, al was hij 100 meter hoog en botersoepel ...