X

Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 933

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht

Re: Het grote kleine-vragen-topic

we zijn donderdag ll. in BBJ geweest van 13.30 tot 17h. In die tijd hebben we een heel lijstje afgewerkt:
    El paso
    Bob Express
    Oki-doki
    Ballonnen in kinderland
    Aztec express
    Horse Pedalo
    Ponyride
    Speedy bob
    grote glijbaan
    king kong
    Mount mara
    Dino
    Viking ride
    Sledge hammer
    ketting molen
    piratenbootjes

Zelfs als het al wat drukker is, kun je dit rijtje zeker afwerken op een dag, aan te vullen met Typhoon etc...
    Dreamcatcher was (nog) niet open....
    Opgelet: op 5 en 6 mei is het Bloedfeest van het Rode Kruis, en dan is het park overvol. Op de officiële kalender van het park geeft men dit niet aan !

Dreamcatcher 3.0 nog steeds niet open? Ik las ergens dat de VR-brillen met vertraging werden geleverd. Maar begin april zag ik dat ze er nog aan het station aan het werken waren. Ook al heeft het park geen officiële openingsdatum voor de vernieuwde attractie meegedeeld, ik zie dit als een externe scapegoat voor een intern probleem: proper! Omdat ik gevloekt heb in een Walbi-topic, moet ik dat nu consequent hier ook doen. Bij deze: #*€@!

@knessel: thx voor de info over het RK-weekend. Het park draait dan wel op volle capaciteit, ik was er positief onder de nadruk van. Als abonnee is het dan wel te doen mits vroege aankomst, niet in het minst door de volle parking. Tot ruim een km richting Olen zag ik wagens geparkeerd. Occasionele bezoekers zou ik toch een ander weekend aanraden. Bij voorkeur een niet-verlengd weekend of de zondag na Hemelvaart bij grijs weer. Een weekdag tijdens de NL-meivakantie, zelfs een woensdagnamiddag, viel telkens wel mee qua drukte.

Qua route (vanaf E313) volg borden op kleine ring rond Herentals tot het eerstvolgend kruispunt na de rotonde van de McDo. Dan niet meer rechtdoor/borden volgen maar rechtsaf. Onder spoorweg en over kanaal (gps stuurt je linksaf langs weilanden: beter niet doen). Immer rechtdoor langs Umicore en op het einde aan T-kruispunt linksaf. Dan sta je zelfs bij drukte niet in de file en rij je meteen aan de juiste parking-kant (die van het park zelf, waarbij je de gevaarlijke steenweg niet te voet over moet).
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 17-04-18 om 10:15. Reden: Correctie route

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timaz Bekijk Berichten
    Verwachten jullie aanstaande zaterdag veel drukte in Bobbejaanland? Hoe zit het in de regel met de verkeersdrukte naar het park in de weekenden?
    Qua drukte geen idee deze zaterdag, maar ik denk dat het wel mee zal vallen (goed weer --> kust + paasvakantie net voorbij). , maar qua verkeer viel het voor mij bij elk bezoek best goed mee. Ik neem ook een route die mijn gps me opgeeft langs de velden, zodat ik meteen op de parking van het park zelf oprijdt en langs Umicore passeer. Daar heb ik misschien 1 keer langer moeten aanschuiven door Halloween.

En is het nog wel de moeite waard om dit park te bezoeken? Ik heb meerdere slechte ervaringen gelezen namelijk.
    Mijn vriend is Paasmaandag voor de eerste keer in zijn leven in Bobbejaanland geweest en heeft er een heel fijne tijd gehad. Hij wil zeker nog eens teruggaan. Ook andere vrienden die sporadisch eens meegaan hebben zich telkens geamuseerd.

En nog een laatste vraag, puur uit nieuwsgierigheid
    Ik zag dat het park morgen open is, terwijl het normaal doordeweeks vrijwel altijd gesloten is in April, is hier een speciale reden voor?
    Ik dacht eerst dat je morgen (woensdag) bedoelde, en dan ging ik verwijzen naar Buitenspeeldag. Vorig jaar werd een deel van het park gratis opengesteld in de namiddag. Na het grote succes vorig jaar wordt dat dit jaar herhaald: https://www.bobbejaanland.be/ontdek/...nspeeldag-2018

Waarom het park vandaag open was, weet ik ook niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    Opgelet: op 5 en 6 mei is het Bloedfeest van het Rode Kruis, en dan is het park overvol. Op de officiële kalender van het park geeft men dit niet aan !
    Bwa, qua drukte vond ik dat vorig jaar (of 2 jaar geleden) nog best goed meevallen. Er werd vlot doorgewerkt overal en we hebben nergens super lang moeten aanschuiven.

Forum Rechten