Welke rand-**iel doet de webstek-PR voor Walibi? Ik lees er:Bron:https://www.walibi.com/belgium/be-nl/attractiesHet park wordt vernieuwd voor meer fun, volgende attracties zijn gesloten: Music Xpress, Gold River Adventure, De Keverbaan, Pony’s.
Over de grote attracties die toch meerdaags gesloten zijn, lees ik niets. ik noem dat Goebbeliaanse desinformatie! En trouwens, de pony's deden het vandaag wel.
(Bijna) genoeg gezaagd: het personeel was erg vriendelijk, de iets oudere operator bij Dalton verdient een pluim voor zijn niet aflatende enthousiasmering en ondanks de kalmte reden Loup en Vampyre met twee treinen. Het allermooiste: bij het verlaten kregen we een voucher voor terugkeer à 50% voor max. 5 personen, geldig tot eind sept. 2018, dus inclusief de zomer. Of ze dat nu standaard doen, of als een soort sorry-pas weet ik niet. Maar het verhoogt de kans aanzienlijk dat ik nog eens terugkeer dit seizoen.
Ook leuk: onze jongste zoon meet heel erg net 1m30 en werd goedgekeurd op alle betreffende (sub-)toppers (bis). Een operatrice van Cobra gaf het advies een meet-bandje te halen nabij Calamity. We hebben er niet naar gezocht, het zou toch handiger zijn om deze dienst te verstrekken op een meer strategische plaats, m.a.w. dichter bij de park-ingang. Inspiratie: zie Biddinghuizen.
Slotwaarschuwing: de zaag is terug gespannen! De speeltuin nabij Génie / Psyké en vooral de auto's van de oldtimers kunnen LITERS verf gebruiken. Ik waande me in Fort Fun of Slagharen voor het Dekkers-tijdperk. Hopelijk beseffen ze hun falend onderhoud en gaan ze niet voor een zoveelste keer Deboosere & co de schuld geven.