Klets: het eeuwig niet draaiende rad van de El Rio blijkt eindelijk verdwenen te zijn als we de berichtgeving van een nederlandse nieuwssite mogen geloven. Zou Bobbejaanland eindelijk moeite doen om te investeren in 'dingen netjes afbreken'?
Klets: het eeuwig niet draaiende rad van de El Rio blijkt eindelijk verdwenen te zijn als we de berichtgeving van een nederlandse nieuwssite mogen geloven. Zou Bobbejaanland eindelijk moeite doen om te investeren in 'dingen netjes afbreken'?
Verdomme, waarover gaan we nu de komende jaren nog moeten klagen
Hmm, goede vraag. Ik heb mijn hersens er even aan gezet en ben toch aan een paar opties gekomen, en ineens een handige tool ontwikkeld om de keuze een beetje makkelijker te maken.
Klik hier om je keuze te maken.
Als er bepaalde dingen outdated zijn of ontbreken, kan ik het altijd nog aanpassen ;p.
*Noot: deze post moet niet serieus opgevat worden
Laatst gewijzigd door Ignace; 27-03-18 om 21:25.
It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!
Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.
Coastercount: 611
Live a life you will remember!
Ja, ben ook blij dat het weg is. Zouden ze dan iets voorzien hebben in de toekomst in de plaats? Bijvoorbeeld een soort thematisatie zoals een waterval? En is alleen het rad weg of ook de glijbaan die er aan gekoppeld stond?
Ik had onvriendelijk personeel... Zaterdag doe ik de test!
Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis
Volgens het “wiel” mag ik dit jaar naar goede gewoonte klagen over de horeca! Op 5 mei voeg ik de daad bij het woord!
Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.
Bobbejaanland meldt ons i.v.m. een bezoek aan het park het volgende: "De productie van de RIDE VR-brillen heeft helaas vertraging opgelopen. De Dreamcatcher – attractie zal wel open zijn vanaf 31 maart maar dan zonder de VR. We verwachten tijdens de tweede helft van de Paasvakantie DREAMCATCHER VR te lanceren."
Het siert enorm dat ze eerlijk zijn .
Jammer dat 't later opent als dat je nieuwigheid van 't seizoen is . Beetje vreemd zelfs dat je zoiets niet op tijd open krijgt ... Het park sloot begin november, ik kan me ook niet voorstellen dat je daar al niet van vorig jaar aan bezig bent om dat te lanceren, dat zijn meer dan 6 maanden (als je de voorbereiding tijdens het voorgaande seizoen zou doen toch) ...
Persoonlijk vind ik 't geen gemis, ik doe Revolution ook liever zonder ;-) .
Hmmm, een nieuwe coaster niet optijd afkrijgen, ok, maar VR? Ochja, ze hadden ook kunnen doen alsof hun neus bloed, maar blijkbaar begint communicatie daar ook een beetje beter te worden, dat was ook ooit anders ...
Misschien staat de film nog niet helemaal op punt. En met de paasvakantie kunnen ze er ook alleen maar aan verder werken na de openingsuren als de attractie zonder VR opengaat. Liever zo dan volledig gesloten voor een week.
Als het probleem effectief een vertraging in productie is, treft het park weinig schuld natuurlijk.
Deed jij op 15/10/2017 geen "farewell visit" om er dan nooit meer terug te keren?
http://board.pretparken.be/showthrea...ull=1#post6948
@etwien: Ik vermoedde al dat jij eraan zou zijn voor de moeite zodra Bobbejaanland in 2019 zijn nieuwe achtbaan zal openen
Once you sit back, you never go back.