Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis
Ik was al aan het wachten op de eerste die dat zei. Zijn het eens niet de kleuren, is het nu dat symbooltje.
Het ziet er wel heel netjes uit allemaal, en perfect in het park ingewerkt. Nu een gratis Hellendoorn er ook niet meer in zit dit jaar denk ik dat we maar eens naar Emmen gaan in de plaats voor het laatste jaar dat we daar in de zomer in de buurt zitten.
Dat symbool is heel algemeen. Zo werd het vroeger ook gebruikt. Wat dat betreft hebben zowel Baron en Tweestryd het goed afgekeken van de realiteit. Prima toevoegingen dus voor het realisme rondom het thema.
Ik heb ook niet gezegd dat ik het een probleem vind hé. Gewoon dat ik verwacht had dat iemand er iets over ging zeggen.
Zéér onder de indruk:
Bron + meer: https://www.facebook.com/WildlandsInBeeld/
Gewoon... wauw.
Zeer sterk!
Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.
'Rapporteer aan die deurman', 'Rook laat jou longe kook', 'danger: open hole'...
Mijn hart smelt!