Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
Een gat in de TR-markt, al denk ik niet dat hier iemand zit te wachten op een TR over m'n 79e bezoek aan BJL.
Bwa, 't is te zien hoeveel je denkt dat erover te vertellen is. Een TR over welke attracties er in Walibi Belgium of BJL staan is voor dit forum misschien inderdaad niet zo interessant, hoewel we natuurlijk ook niet weten hoeveel niet-ingelogden met ons meelezen hé Als het kleine opmerkingen zijn is een TR natuurlijk eerder overbodig en kan je die ook gewoon in het jaartopic van het betreffende park kwijt.

Ik was van Walibi op voorhand ook niet van plan er een TR over te schrijven, maar met de vele storingen bij Pulsar, mijn mening over het verdwenen reuzenrad die ik wel eens wou delen, eens een beschouwing over Radja River met het ongeval in het achterhoofd... had ik toch al wel wat stof verzameld voor een verslagje dacht ik. Verder is het ook te zien of er al een vergelijkbaar TR op het forum te vinden is natuurlijk. Over WB vond ik er geen enkel, dus dacht ik wel wat lezers te kunnen trekken door daar ook eens over te schrijven. En aan de reacties erop te zien denk ik wel dat het welkom was

Ik ben nu net klaar met een tekst voor een TR van mijn eerste keer Efteling. Nu nog foto's erin plaatsen en online zwieren. Ik persoonlijk zou het ook wel leuk vinden eens een TR te lezen van iemand die voor de eerste keer komt in een park dat ik al lang ken, dus met dat in het achterhoofd hoop ik voor mijn TR ook wel een aantal lezers te kunnen scoren.