Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus Bekijk Berichten
Hoe is dit plots uitgedraaid op een discussie over "dikzakken" en weegschalen?


Ik mag hopen dat het dat is, dan kan het probleem eenvoudig opgelost worden. Maar je moet weten dat de huidige projector er al 13 jaar staat en dat de vorige - met 70mm-film - het zo'n 15 jaar heeft uitgehouden. Ik denk dat het niet meer lang zal duren voor die de geest geeft... als het al niet gebeurd is, want blijkbaar draaide hij 3 weken geleden ook al zonder film volgens de reviews op Google. En dan hebben we het nog niet gehad over hoe lang de baan zelf en de hele structuur errond het nog zullen uithouden.

Ik maak me echt wel zorgen in Revo de laatste tijd, ondanks de 'update' van een paar jaar geleden. Die baan begint echt last te krijgen van ouderdomskwaaltjes. Als het van mij afhing, herbouwen ze 'm compleet volgens de concepten van 1989, zoals ze in de Efteling met de Python hebben gedaan. But that'll only happen when pigs can fly...
De baan zelf heb ik nog niets verkeerds aan gemerkt, enkel de effecten weten van de ouderdom. Als ik me niet vergis was de klok al verdwenen bij mijn bezoekje op 02/04, ik dacht toen dat ze die, zoals wel meer gebeurt vergeten op te zetten waren.