We zijn afgelopen maand ook naar BJL geweest voor ons jaarlijks bezoek en moet zeggen dat ik dacht " zou het niet stilletjesaan tijd worden dan ze hier gaan afstappen van al dat cowboy en indiaan gedoe?
Dat ze ook een deftig kindergedeelte aanleggen dat aansluit bij elkaar ipv nu eerst dat stukje gans vooraan het park en dan gans achtereen dat kinderland? En dan tussen typhoon en naga bay ook nog een stuk.
Maak ergens 1 gedeelte voor kinderen en thematiseer dat compleet. Waarom niet thema nickelodeon? De groep heeft toch de rechten er op?
Nu is BJL eigenlijk 1 grote kermis en vind je overal vanalles door elkaar, wat ook wel z'n charmes heeft.
Over het personeel kan ik heel kort zijn : Supervriendelijk.
Over de openingsuren ook zeer kort : Niet van deze tijd.
Prijzen : BJL is al een low(er) budget park ! Overal vind je vanaf april kortingsbonnen 1+1 of koop je voor een appel en een ei tickets op vb vakantieveilingen.
Netheid : Er zijn plekken die veeeel smeriger zijn.
Horeca : veel te duur.
Sfeer : top.

Gaat BJL imo kopje onder gaan? Neen.
Gewoon al omdat het een klassieker is, voor zowel Belgen als Nederlanders.
Bjl moet wel zien dat ze regelmatig vernieuwen en dat zouden ze moeten kunnen doen met attracties die nog nergens in de directe omgeving te vinden zijn, zoals Bobbejaan dat ook altijd deed.
Maar ik denk wel dat ze komaf moeten gaan maken met het oubollige imago van de cowboy's en indianen, de tijd dat je een kleine gek maakte met een cowboy is allang gedaan.
Walibi heeft z'n imago met brave kangoeroe toch ook afgezet en gegaan voor coole blitse figuurtjes die je her en der vind