Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
Biedt u ne keer aan met een potje verf en een borstel, dan zal het snel opgelost zijn
Het gaat hier niet enkel om de verf, maar de watervallen aan beide kanten die OOK AL hun 2’de seizoen uitstaan ...

Mijn punt is: die beugel is al kapot van vorig jaar april, die watervallen april 2017, en ik heb mij echt niet beziggehouden met de talloze gebreken te fotograferen (hoewel ik nog wat andere plaatjes van prachtig onderhoud ginds heb op aanvraag).

Via zeer betrouwbare bron weet ik dat er reeds opnieuw een leegloop is bij het management daar, maar dit wegens ontslagen (onder andere de Maintenance manager is buiten gesjot. Snappen wie snappen kan, maar dat park heeft echt DRINGEND hulp nodig, want binnen enkele jaren is het gewoon te laat om zo’n groot aantal gebouwen en attracties te vervangen.

Ik was er gisteren met mijn stiefbroer die er vorig jaar niet geweest was (en hij vind mij ook veel te kritisch), maar hij wou na 3,5 u echt naar huis uit pure verveling en omdat hij ook zei dat het er echt zeer triestig en verloederd bij lag.

Nog even een applaus voor het personeel die, ondanks de omstandigheden daar, zeer vriendelijk en klantgericht te werk blijven gaan, zonder hen zouden bezoekersaantallen echt beginnen kelderen!