X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 77

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Mij lijkt het eerde dat het gedeelte waar ze ter water laten voor de bezoekers uit het zicht is getrokken. Zoals je zelf aangeeft zie je de vaargeulen. Een er van gaat rond het bastion naar de poort. Op de voorgrond tussen het platform een het drijvend decor schip (rechts vooraan) loopt ook een geul. Het zou logisch zijn om hier de connectie voor het onderhoudskwartier daar te hebben.

    Vergeet niet dit is een darkride dus ze kunne vrij goed verbergen wat de gast niet hoeft te zien zoals een manier om de schepen in de attractie te laten. het kan ook dat hier een verplaatsbaar gedeelte van het decor voor moet komen
    Er is niets wat van de werkplaats rechtstreeks naar de geul hoeft/kan. Waarom zou je er dan geen vaste muur tussen zetten? Een verplaatsbare muur helpt overigens ook niet. Werkverlichting is normaliter feller dan het licht in de attractie. Het licht schijnt gewoon over de boten heen en is afleidend/storend. Je ziet dat er in de boot met het gat een rode lamp brand. Dat is al deel van de theming, dus je oog wordt die kant op getrokken (Je aandacht gaat automatisch naar delen in het licht). Ben nu wel echt nieuwsgierig hoe dit in de praktijk gaat werken.

    Zoals al geschreven: Als ze niet hoeven te werken gaat het inderdaad niet opvallen want inderdaad: Ze kunnen dit verbergen in het donker. Maar voor een boot bij of af te rangeren hebben ze wél werklicht nodig. Vandaar dat ik al zei: Ze maken het zichzelf wel onnodig moeilijk zo.

    Maar ach: Wellicht rangeren ze gewoon nooit af/bij tijdens werkuren en dan ga je er nooit last van hebben. Een kapotte boot kunnen ze desnoods leeg rondjes laten varen tot na sluit en de attractie heeft normaliter een monster-capaciteit, dus een boot minder zal ook niet direct een probleem opleveren zeker?

  2. #2

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Er is niets wat van de werkplaats rechtstreeks naar de geul hoeft/kan. Waarom zou je er dan geen vaste muur tussen zetten? Een verplaatsbare muur helpt overigens ook niet. Werkverlichting is normaliter feller dan het licht in de attractie. Het licht schijnt gewoon over de boten heen en is afleidend/storend. Je ziet dat er in de boot met het gat een rode lamp brand. Dat is al deel van de theming, dus je oog wordt die kant op getrokken (Je aandacht gaat automatisch naar delen in het licht). Ben nu wel echt nieuwsgierig hoe dit in de praktijk gaat werken.

    Zoals al geschreven: Als ze niet hoeven te werken gaat het inderdaad niet opvallen want inderdaad: Ze kunnen dit verbergen in het donker. Maar voor een boot bij of af te rangeren hebben ze wél werklicht nodig. Vandaar dat ik al zei: Ze maken het zichzelf wel onnodig moeilijk zo.

    Maar ach: Wellicht rangeren ze gewoon nooit af/bij tijdens werkuren en dan ga je er nooit last van hebben. Een kapotte boot kunnen ze desnoods leeg rondjes laten varen tot na sluit en de attractie heeft normaliter een monster-capaciteit, dus een boot minder zal ook niet direct een probleem opleveren zeker?
    Ik heb me waarschijnlijk verkeert uitgedrukt. Ik speek van de geul die in het kapotte schip (met het licht) loopt als de guel voor onderhoud. deze loopt als ik het goed zit tussen het platform vanwaar de karretjes geladen worden in de attractie een zelf nog iets terug.

    De verplaatsbare muur is enkel een alleen voor het gat naar buiten te verbergen zodat mocht het ooit nodig zijn er nieuwe boten kunnen worden toegevoegd in de zin van het oude model buiten, buiten het park een een volledig nieuw model er in. (niet dat ik dit onmiddellijk zie gebeuren maar er moet altijd wel een plek zijn waar nieuwe voertuigen kunnen worden aan de attractie toegevoegd of onherstelbare permanent verwijdert). licht hoeft hier geen probleem te zijn aangezien het in dit geval enkel om een deur naar buiten zou gaan. als die dicht is een een beetje aangekleed valt het nauwelijks op.

    de onderhoudsruimte compleet met licht zie ik komen achter de extra vaargeul(die waar ze in de foto de boten in plaatsen). het is niet zo moeilijk om een boot achteruit te laten gaan de onderhoudsgeul in. je kan dan achter het decor de toegang verbergen en vrijwel elk licht tegen houden vanuit de onderhoudsruimte. Wat we in de foto zien is in mijn ogen geen praktische manier om karretjes toe te voegen mocht er noot zijn aan meer capaciteit.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •