X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 77

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Ik vind er eerlijk gezegd een verloren kans aan. de ingang blijft op het plein liggen. het ziet er mooi uit dat niet tegenstaand.

    Dit is het soort attracie dat mensen aan de lopende band aankan de bootjes zijn groot een er zijn er veel. Dat in combinatie met de snelheid dat dit park inlaat "zuigt" de locatie van de ingaan naar mijn mening niet genoeg volk. vroeger verschillende keren gedaan als rustplek. toen waren er hooguit vijf man voor ons in de rij met de voornaamste reden dat ze gewoonweg nog niet waren ingestapt.

    ofwel moet deze baan meer opvallen zodat er meer mensen naartoe komen ofwel moet de ingang naar de voorkant van het plein.

  2. #2

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik vind er eerlijk gezegd een verloren kans aan. de ingang blijft op het plein liggen. het ziet er mooi uit dat niet tegenstaand.

    Dit is het soort attracie dat mensen aan de lopende band aankan de bootjes zijn groot een er zijn er veel. Dat in combinatie met de snelheid dat dit park inlaat "zuigt" de locatie van de ingaan naar mijn mening niet genoeg volk. vroeger verschillende keren gedaan als rustplek. toen waren er hooguit vijf man voor ons in de rij met de voornaamste reden dat ze gewoonweg nog niet waren ingestapt.

    ofwel moet deze baan meer opvallen zodat er meer mensen naartoe komen ofwel moet de ingang naar de voorkant van het plein.
    EP laat wel meer kansen liggen bij deze herbouw. Als ze de hal meer richting het noordwesten opnieuw gebouwd hadden, hadden ze hun infrastructuur kunnen verbeteren en de capaciteit van het restaurant in Noorwegen kunnen verbeteren (beiden hard nodig, zeker op wat drukkere dagen). Maar natuurlijk is deze optie zo het goedkoopste en makkelijkste te realiseren.

    Ben al blij dat het niveau van de attractie zelf er tot nu toe beduidend beter uit ziet.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •