X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 94

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Blackpool Pleasure beach] 2018 - Icon

    In eerste instantie vond ik de kleur van het staal van de beugels het enige interessante aan de het design van de treintjes. De rest vond ik vooral een 'Oeps' met een grote O waard. De vorm van die tussenschotjes deed me denken aan een boterham waar iemand de bovenkant van heeft afgeknabbeld. Dat blokkenpatroontje is bizar en paste wat mij betreft niet bij de visual die ze lanceerden bij de naamsonthulling. Bovendien had ik mijn twijfels bij plexiglasplaten die de metalen frames opvulden: zoiets gaat er snel lelijk en verkalkt uitzien.

    In tweede instantie heb ik ontdekt dat deze treintjes in wezen niet zoveel verschillen van deze van Helix afgezien van de kleur. Het vermeende plexiglas blijkt ook gewoon een stalen plaat te zijn zoals ook in Liseberg en waarschijnlijk Europa-park het geval is, maar dan met heel wat gaatjes in. Ik denk dat we gewoon nog even moeten wennen aan dat blokkenpatroon en de treintjes vanaf dan zullen appreciëren op een gelijkaardige manier als die van Blue Fire en Helix.
    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 12-03-18 om 00:46.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •