X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 20

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Forumspel: Uw Wens is Mijn Bevel

    Hoera! Mijn forumspel kent dan toch enig succes!
    Jullie schrijven prima verhalen, de niet afgewerkte gigacoaster in Bobbejaanland is tot nu toe mijn favoriet. Maar de andere bijdragen zijn ook heel leuk hoor

    Er wordt dus een nieuw gigantisch pretpark gebouwd op 10 km van Pyongwon zijn voordeur. Zo dichtbij dat jij er zelf per fiets over de veldwegen vlot naartoe kan rijden, terwijl de grote invalswegen voor auto's allemaal aan de andere zijde van het park liggen. Je hebt dus niet eens last van files in de straat waar jij woont. Het park in kwestie is niet alleen gigantisch qua oppervlakte, maar ook qua attractieaanbod. Werkelijk alles is er terug te vinden: achtbanen, darkrides, thrillrides, spookhuizen, sprookjesbos, waterattracties, kinderzone, etc. En de kwaliteit van de attracties is van absoluut wereldniveau. Al snel groeit het park uit tot dé topper in Europa of misschien zelfs de hele wereld, maar jij woont nog even dichtbij en rustig als voorheen. Wat kan er nog misgaan?

    Helaas. Bij één van jouw eerste bezoekjes aan dit park blijkt er een bende criminelen rond te lopen die heel de boel op stelten zet. Personeel uitschelden, voorsteken, vandalisme, noem maar op. Ook jij krijgt ruzie met deze bende en kan nog net ontsnappen, maar je bent wel je rugzak met camera, sleutel van je fietsslot en een heleboel cash geld kwijt. Enkel je identiteitskaart zit nog in je achterzak. Net wanneer je denkt dat je veilig bent weggekomen, wordt je brutaal bij de kraag gevat door de security van het park. Het ondenkbare is gebeurd: de leider van de bende lijkt uiterlijk nogal veel op jou en nu krijg jij de schuld van alles! Hoe je ook probeert uit te leggen dat het hier om een spijtige persoonsverwisseling gaat, ze geloven je niet. Je identiteitskaart wordt ingescand, je vingerafdrukken worden genomen en je krijgt een definitief levenslang parkverbod. Niet allee in dit park, maar ook in alle andere parken van de groep.

    Daar sta je dan, met een absoluut toppark op 10 km van je voordeur ... maar je mag er NOOIT meer binnen. Enkele weken later kondigen ze ook nog eens aan dat ze een dubbel zo hoge versie van Top Thrill Dragster willen bouwen, een coaster die de snelste ter wereld zal zijn, en zelfs een monsterlijke RMC. Jij zal echter deze prachtbanen enkel vanuit de verte kunnen bewonderen. Wanneer ze opengaan voor het publiek is iedereen het erover eens dat het de beste drie achtbanen ter wereld zijn.

    Mijn nieuwe wens: Ik wou dat alle parken in Europa verbonden waren door een groot netwerk van stipt en betrouwbaar openbaar vervoer. Met ander woorden: vanuit Walibi Belgium - heel vlot te bereiken vanuit Leuven - kan ik zeer gemakkelijk naar elk ander park in Europa reizen zonder dat er een auto aan te pas komt.
    Laatst gewijzigd door Azmidiske; 16-07-18 om 19:22.
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •