X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 38 van de 38
  1. #21

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Installatie Gyro Swing:





    Foto's: https://www.facebook.com/WonderWorldParks/

  2. #22

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Enkele veelbelovende concept arts voor Tigern:








    Gevonden op de Facebookpagina van Denmark Coasterclub

    Ik twijfel er niet aan dat dit één van de mooiste attracties van het park word!

  3. #23

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Wow, da's dus ook qua decoratie geen flauw afkooksel van wat ze in Liseberg gedaan hebben. Integendeel, deze zal de kroon spannen, zo te zien. Noem me zot, maar wellicht laten we volgende zomer dit fantastische park zo'n 40 km links liggen (reden: Fårup is al langer geleden en beide parken gaat niet lukken).

    BTW, was er bij BJL ook geen sprake van her-theming van Sledgehammer, samen met de nieuwe coaster en Typhoon? Niet dat ik dit niveau van decoratie verwacht, natuurlijk. En waarom zouden ze er in een sierlijke wachtrij investeren, het is er doorgaans enkel wachten omwille van de niet-operatieve tijdsintervallen en niet omwille van de drukte ...

  4. #24

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    iemand een tip om dit park budgetvriendelijk te bezoeken? Zijn er abo's waar deze inbegrepen is ?

  5. #25

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Djurs is idd niet goedkoop. en i.t.t. Legoland, gooien ze bij mijn weten niet met kortingsbonnen. De parking is er wel gratis en het waterpark - denk hierbij toch eerder aan een degelijk doch verouderd campingzwembad - is inclusief.

    25% korting op Djurs bij een Fårup-abo. Als je naar Scandinavië reist zonder PR-abo of Efte-abo en meerdere parken wil bezoeken in DK, Zwe en No, is dit misschien een optie: 50% korting op o.a. Tusenfryd en Liseberg. Ook korting (ongekend) in Hansa Park. Het enige park waar je er gratis mee inkomt, is Tripsdrill.
    https://www.faarupsommerland.dk/dk/t...onkortfordele/

  6. #26

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    dank je wel voor de tip, nog iemand een idee ?

  7. #27

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    ^Er zijn niet voor elk park veel kortingen te vinden. Djurs is één van de parken die zijn geld écht wel waard is trouwens!

    Het park heeft zijn plattegrond upgedated, met de nieuwe attractie erbij. Het valt me nu wel op dat de flume wel héél erg afgezonderd ligt van de andere attracties en de westernzone. Ik zou het niet erg vinden mocht het volgende project van Djurs een modernere log flume worden!

  8. #28

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Een bouwfilmpje dat het park deelde op Facebook. Wat een prachtige nieuwe publiekstrekker is hier weer verschenen!


  9. #29

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    De attractie staat klaar voor het publiek:



    Jammer dat de hele waterpartij verdwenen is zo te zien, ik ben benieuwd hoe de nieuwe attractie eruit ziet als ook de omgeving af is want zo vind ik hem maar triestig ogen .

  10. #30

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Jammer dat de hele waterpartij verdwenen is zo te zien, ik ben benieuwd hoe de nieuwe attractie eruit ziet als ook de omgeving af is want zo vind ik hem maar triestig ogen .
    Ik zie nochtans duidelijk een bak vooraan waar het water in zal zitten evenals openingen in de muur waar de watervallen uit zullen komen... Komt wel goed :-).

  11. #31

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Denk ik ook hoor

  12. #32

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T-Bô Bekijk Berichten
    Ik zie nochtans duidelijk een bak vooraan waar het water in zal zitten evenals openingen in de muur waar de watervallen uit zullen komen... Komt wel goed :-).
    Had ik inderdaad niet gezien, maar een bak water is nog altijd povertjes tegenover de vijver die je er vroeger kon terugvinden.

    Geen idee waarom, maar ik had stiekem gehoopt dat je over het water zou slingeren...

  13. #33

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Hmmm. Dit stelt mij eigenlijk een beetje teleur. Het is zo ... RCT achtig ... Té hoekig ... Hopelijk veranderd wat groen hier nog iets aan.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  14. #34

    Re: [Djurs Sommerland] 2019


  15. #35

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    WAUW, wat een machtig mooi eindresultaat! Petje af voor Djurs!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  16. #36

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Themen doe je zo! Het slingergeval in Liseberg is uitwendig ook wel aardig, maar hier lijkt het binnendeel serieus knapper dan het sorteer-hok ginds. Vraag is natuurlijk hoe lang je in zo'n binnendeel zal staan wachten voor dergelijke attractie. Het zou zonde zijn als je hier moet doorheen hollen om dan (half-)buiten 'gekooid' te worden. Zouden ze in Lichtaart mee kijken?

  17. #37

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Toppark.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  18. #38

    Re: [Djurs Sommerland] 2019

    Volgens OOO gaat hun aftandse jungle-rondvaart op de schop. Een parkbestuurder meldt dat deze attractie niet meer matcht met de hogere standaards van recentere attracties. En er zou iets "veel beters" in de plaats komen in 2021.

    Ik maak er geen nieuw topic voor aan, maar laat het speculeren maar beginnen:

    - een nieuwerwetse rondvaart (ik ken er eigenlijk weinig tot geen)
    - een donkervaart, het park kan wel wat binnendeurs gebruiken
    - Ook uitbreidibg van het waterpret-deel is mogelijk, gelet op de ligging. Maar dat strookt niet met de belofte van het parkbestuur, vind ik.
    - Een (aftandse) flume hebben ze elders al. Een Chiapas-kloon lijkt me uitgesloten op een locatie met weinig reliëf of andere attracties om mee te inter-ageren. Een matige rapid hebben ze ook al.
    - Behalve in Legoland ken ik geen splashbattle in DK, NO en ZWE. Al zou ik dat niet echt omschrijven als "iets veel beters".

    To be continued.

    Bron: https://www.looopings.nl/weblog/1306...a-26-jaar.html

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •