X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 35

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Heide-Park] 2017 - Ghostbusters 5D dark ride

    Laat ze Colossus afbranden om aan te kondigen dat de kolos vervangen wordt door een nieuwe gigant. Zou straffe reclame zijn inderdaad! Een nieuwe baan zetten lijkt me het meest logische, persoonlijk hoop ik dan op een nieuwe RMC. Dan hebben er we toch één dichter bij huis. Echter zie ik Merlin dit nooit doen maar eerder voor een veilige keuze gaan.

  2. #2

    Re: [Heide-Park] 2017 - Ghostbusters 5D dark ride

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Laat ze Colossus afbranden om aan te kondigen dat de kolos vervangen wordt door een nieuwe gigant. Zou straffe reclame zijn inderdaad!
    Zo letterlijk bedoelde ik het nu ook niet , een woodie van die grote in de fik steken nadat ze al een radarboot verkoold hebben lijkt mij inderdaad wel een reclamestunt waarmee menig mens met zijn kin tegen de grond zou hangen (zelfs Rob Alvey zou denken what the actual f*ck) maar ergens schuilt er toch wel een piromaan in je als je zo iets uitvoert.

    Echter lijkt het wel nog een spectaculair plan om vlug van Colossos af te zijn, een win-win situatie zelfs: het publiek denkt dat je een stoere marketingstunt uithaalt terwijl je eigenlijk gewoon van een berg houtworm en verrokken rails af wil geraken.

    Óf men kan voor de eerste keer met een winteropening komen en uitpakken met ‘s werelds grootste kampvuur (als ze Colossos voorzichtjes onderverdelen in 28 individuele stukjes komen ze wel toe voor een ganse winteropening ...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •