Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
Ik kan hierover zeer kort zijn: dat ze eerst het huidige, zwaar vervallen, park eens opknappen voor ze willen uitbreiden. Vele attracties zijn hoogbejaard, enorm gedateerd of weinig aantrekkelijk, enorm veel gebouwen staan leeg, de mooie ovekapping van het Barbecue gedeelte is afgebroken en amateuristisch vervangen door parasols, horeca is enorm slecht, vele attracties liggen er verpauperd bij, ...

Als ik zie wat andere CDA parken voor elkaar krijgen hinkt Bellewaerde enorm achterop ... Dawson Duel is en blijft een gedrocht die voor zijn kostprijs echt weggesmeten geld is en veel kostbare ruimte afgenomen heeft.

Ook qua dierenverblijven is het er zeer pover gesteld. Zowat elke dierentuin in België overtreft met gemak de verblijven van Bellewaerde.

Nee, liever dat ze daar eerst eens orde op zaken stellen voor ze uitbreiden ...
Ik zie ze inderdaad liever het huidige park weer opknappen op zijn best dan echt uit te breiden. De kritiek snap ik zeker, maar Bellewaerde blijft desondanks nog altijd het gezelligste park van België door de natuur. Het is begrijpelijk dat Dawson Duel bij fans niet in de smaak valt, maar ik denk dat families (als ze niet te lang moeten wachten hebben en echt konden racen) meer dan tevreden zijn hierover.

Trouwens ze zijn al aan het uitbreiden, maar dan helaas met een waterpark... Hoe meer ik erover nadenk, hoe jammer ik de keuze vind want ze gaan stevige concurrentie krijgen van de gewone zwembaden in de buurt. Vandaar dat ze na de renovaties inderdaad beter zouden focussen op wat ze goed in zijn: ervaringen in het groen en dieren. Wat niet wegneemt dat ze in het huidige aanbod de attracties moeten vervangen.