X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 14 van de 14

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Sea Paradise 01/06/2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Bedankt, Ignace. Wel eens leuk om een TR te lezen van een park waar ik nog nooit van gehoord had. Zo gaan er nog héél veel volgen in uw reeks, denk ik...
    Af en toe zal er ook wel een parkje bijzitten waar jij niet eens naartoe zou reizen vermoed ik ... Thx!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Merci voor de informatieve eh ... informatie. Ik had nog nooit van dit park gehoord en gelet op de ligging, het aanbod en de weer-gevoeligheid niet iets wat ik ooit op mijn droomreis zou gaan opzoeken.

    Ik las over een ander Japans park (Yokohama?) al over operators op dalende bootjes, die zelfs stunts zoals salto's uithalen. Sorry voor de spoiler.
    Ik vermoed eigenlijk dat het eigenlijk deze attractie is die je bedoeld. Yokohama Cosmoworld heeft in ieder geval geen attractie die hier op lijkt, en ik heb volgens mij ook al wel eens gehoord van die stunts, maar dan in dit park. Bij mij deden ze het misschien niet door de lage opkomst. Of ze vonden het ondertussen toch te gevaarlijk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Bedankt alweer voor je tweede TR uit Japan. Je triplijst ziet er fantastisch uit! Ik kijk al uit naar al je volgende avontuurbeschrijvingen

    Thx!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Ook nog nooit van gehoord! Die coaster ziet er inderdaad niet slecht uit. Echt jammer van de andere twee attracties... Leuk om te lezen!
    Thx! Dat die freefall gesloten was voor de wind, maakt me al extreem zenuwachtig voor pakweg Steel Dragon 2000, die toch ook niet zo'n beste reputatie heeft qua openingstijden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Mercie voor dit tr-verlag. Wat een rare attractie, die splashutte? die mens moet toch moe zijn op het einde van de dag?

    En hoe is het met u Japens? Want chapeau dat je het kunnen doen hebt met die polsbandje.. Ik zou dat niet lukken eerlijk gezegd.
    Ik weet niet of de operator heel moe is: uiteindelijk zijn er maar een paar ritten per uur, en er zijn twee operators die elke rit afwisselen. In Disney zijn er een paar attracties met kleine bootjes waarin de operatoren moeten pedelen, lijkt me eigenlijk een pak vermoeiender.

    Arigato en konichiwa ben ik eigenlijk niet verder geraakt. Wel hebben we al snel de symbolen voor in- en uitgang gememoriseerd.

  2. #2

    Re: [TR] Sea Paradise 01/06/2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Af en toe zal er ook wel een parkje bijzitten waar jij niet eens naartoe zou reizen vermoed ik ... Thx!
    Ik denk zelfs dat van de 21 parken die je bezocht hebt (als ik goed tel?) ik er ooit maar maximum een 6-tal op mijn teller zal hebben staan

    Daarmee bedoel ik zeker niet dat ik het niet leuk zou vinden om in de andere 15 te komen. Maar ik denk dat als ik zo ver reis, ik enkel de échte toppers zou doen en de rest van m'n vakantie zou spenderen aan andere dingen die ik wil zien in Japan.

    Desalniettemin denk ik wel dat het ook een heerlijke ervaring moet zijn om de trip te doen zoals jij hem gedaan hebt!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •