Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
Ik heb hem vorige week gedaan... je hebt in de wachtrij helemaal niet het gevoel dat je voor een Star Wars attractie wacht... behalve de foto's waar je snel voorbijstapt verwijst niets naar Star Wars. Tijdens de rit wel maar dat is erg duidelijk gewoon projecties op schermen: weg sfeer.
De rit zelf blijft een rammelbak met veel gedaver, te krappe Vekoma-bochten en veel mensen die er met koppijn uitkomen. Gelukkig kan je je hoofd al niet meer stoten tegen de beugels.
Afbraakrijp!
Afbraakrijp? Wat?

Ik heb hem afgelopen weekend gedaan en de baan is gewoonweg fantastisch met de nieuwe treinen er op! Ik had er elke rit erg soepele ritjes op zitten mer erg veel power en uiteraard: geen hoofdpijn meer! Het ding vloog door het parcours zonder je compleet zot te rammelen (echt geen idee waar jij het vandaan haalt, misschien andere ervaring? Geen idee). En weg sfeer? Oké, het Star Wars thema doet wel afbreuk aan het Jules Verne thema. Maar de treinen geven al als indicator aan dat de layover tijdelijk zal blijven en verwacht voor de 25ste verjaardag van de baan een nieuwe hervorming (terug de la terre a la lune?!). Plus het is echt wel niet enkel projecties... De projecties waren van erg goede kwaliteit plus alle bijhorende lichteffecten waren subliem afgestemd op de baan en verhoogde het snelheidsgevoel alleen nog meer. Fantastische baan gewoon, dus vreemd dat jouw ervaring zo anders was...