X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 16 van de 16

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Tokyo Dome City 31/05/2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    ...door de wolken en de mist heb ik van die berg ...
    Zowat een jaar geleden werd je in dit subforum net niet gestenigd vanwege het Colosseum "een hoop oude stenen" te noemen. En nu Fujisan gewoon "die berg" noemen! 🤐 Dit moet één van de meest mythische vulkanen in ons zonnestelsel zijn. Een 'wandelingetje' op en neer staat torenhoog op m'n emmer-lijst. Dat de Jappen aan de voet ervan een (nog steeds?) slecht functionerend pretpark met enkele topcoasters hebben neergepoot, beschouw ik als een prettige voetnoot, niet meer.

    Belofte maakt schuld: na je volgende Japan-trip graag een foto van een zonsopgang boven het kratergat, bewolking of niet.

  2. #2

    Re: [TR] Tokyo Dome City 31/05/2018

    Leuk verslag Ignace. Ik heb tijdens mijn bezoek in Japan tot 3 keer toe Tokyo Dome City bezocht.
    Want ondanks dat het park open was tot 21u00 had Thunder Dolphin glijdende uren.
    De ene keer was ik er om 20u30 en was hij al gesloten, de keer erop om 19u30 en ook toen reeds gesloten.

    Daarom had ik mijn derde keer ingepland op de middag in het weekend. Wat de ideale keuze bleek te zijn, want niet enkel was de baan toen open, er hing een bijzonder coole sfeer. Er waren live optredens, cos-players en gewoon een heerlijke algemene ambiance. Tokyo Dome City in het weekend voelt aan alsof je in een blitse video game rondloopt met allemaal te gekke personages. Thunder Dolphin vond ik overigens ook een fijn ding. Al is het zoals je aanhaalt vooral de surrealistische ligging die het 'm doet. De Tokyo Panic Cruise vond ik dan weer iets te psychedelisch, echt niets van te maken, maar wel zeer Japans .

    Jammer overigens dat je de Fujiyama niet hebt kunnen zien, want als backdrop van een park kan het wel tellen! Ik bezocht Fuji-Q niet, maar ben wel de vulkaan opgegaan. Zeker de moeite en het Fujigoko (5 meren) natuurpark er rond is waarlijk prachtig. Ik liet me overigens vertellen dat de Fujiyama slecht 70 dagen per jaar zichtbaar is. De kans dat je hem ziet is dus kleiner dan 20%...

    Overigens ben ik ook zeer benieuwd naar wat je van Tokyo Disney Resort vond. Ik ken namelijk niemand die na een bezoek aan Parijs, Tokyo als tweede Disney resort aandoet .
    Laatst gewijzigd door T-Bô; 19-06-18 om 11:01.

  3. #3

    Re: [TR] Tokyo Dome City 31/05/2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Belofte maakt schuld: na je volgende Japan-trip graag een foto van een zonsopgang boven het kratergat, bewolking of niet.
    Ik overweeg het ernstig .

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T-Bô Bekijk Berichten
    Leuk verslag Ignace. Ik heb tijdens mijn bezoek in Japan tot 3 keer toe Tokyo Dome City bezocht.
    Want ondanks dat het park open was tot 21u00 had Thunder Dolphin glijdende uren.
    De ene keer was ik er om 20u30 en was hij al gesloten, de keer erop om 19u30 en ook toen reeds gesloten.

    Daarom had ik mijn derde keer ingepland op de middag in het weekend. Wat de ideale keuze bleek te zijn, want niet enkel was de baan toen open, er hing een bijzonder coole sfeer. Er waren live optredens, cos-players en gewoon een heerlijke algemene ambiance. Tokyo Dome City in het weekend voelt aan alsof je in een blitse video game rondloopt met allemaal te gekke personages. Thunder Dolphin vond ik overigens ook een fijn ding. Al is het zoals je aanhaalt vooral de surrealistische ligging die het 'm doet. De Tokyo Panic Cruise vond ik dan weer iets te psychedelisch, echt niets van te maken, maar wel zeer Japans .
    Jammer genoeg was het hele park bij mij zowat verlaten, maar het leek me inderdaad wel heel gezellig te zijn op een drukkere dag, met zonlicht erbij.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T-Bô Bekijk Berichten
    Overigens ben ik ook zeer benieuwd naar wat je van Tokyo Disney Resort vond. Ik ken namelijk niemand die na een bezoek aan Parijs, Tokyo als tweede Disney resort aandoet .
    Spoiler alert: ik was meer onder de indruk in Tokyo dan Parijs. Maar daarmee is nog niets gezegd natuurlijk ...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •