Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Magic Tree Is een molentje waarin je moet schieten op beestjes in de boom in het midden van de molen, waarna deze bewegen en je er punten bijkrijgt. Op het einde van de rit kan je zien wie er gewonnen heeft. Best nog goed uitgewerkt, ik begrijp niet dat hier niet meer exemplaren van bestaan!
... Misschien omdat kinderen op diertjes laten knallen in de politiek hypercorrecte Zeitgeist een beetje moeilijk ligt? Zie maar hoe tactvol ze dat bij Maus au Chocolat hebben gedaan. En toen die Ninja-darkride in Billund opende, was één van de marketing-argumenten "geen wapen-achtige attributen".

Die spike van Cobra vraagt haast om een Sirocco-1997-moment-of-fame. Hopelijk wordt de brandweer dan niet gehinderd op de parking.

Dank voor het TR. In mijn pre-pretparkleven ben ik geregeld in Zwitserland geweest. Een bezoekje aan het Alpenland met meer aandacht voor mechanische dingen staat niet meteen op de planning. Aqua Parc van de Looping Group, nabij Montreux was vorige zomer even een optie. Hebben jullie EP op de terugweg geskipt?