X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 74

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Parc Astérix] 2017 - Pégase Express

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Hoe overdreven was deze aankondiging zeg...
    Misschien kan je ook even uitleggen waarom je dat vindt?
    Redacteur Brakesection Magazine - RollercoasterFriend

  2. #2
    borisvdd
    Guest

    Re: [Parc Astérix] 2017 - Pégase Express

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pretparkfan_2 Bekijk Berichten
    Misschien kan je ook even uitleggen waarom je dat vindt?
    Euh... iedereen ziet toch het verschil tussen de artwork en het uiteindelijke resultaat?
    - geen zijkanten die netjes afgewerkt zijn tot een tempel.
    - In het gebouw is er geen spoor van die magische, gekleurde bogen, laat staan van een show?

    En iedereen ziet toch het verschil tussen "een pittig ritje langs een oud Grieks pad" en "een tamme baan met uitzicht op de parking"?


    Het plein en stationsgebouw langs de buitenkant zijn ERG mooi, maar de wachtrij (waarvan de witte muren zeer snel vol berichten zal staan), het decor tijdens de rit en de afwerking zijn bijzonder teleurstellend.

  3. #3

    Re: [Parc Astérix] 2017 - Pégase Express

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Euh... iedereen ziet toch het verschil tussen de artwork en het uiteindelijke resultaat?
    - geen zijkanten die netjes afgewerkt zijn tot een tempel.
    - In het gebouw is er geen spoor van die magische, gekleurde bogen, laat staan van een show?

    En iedereen ziet toch het verschil tussen "een pittig ritje langs een oud Grieks pad" en "een tamme baan met uitzicht op de parking"?


    Het plein en stationsgebouw langs de buitenkant zijn ERG mooi, maar de wachtrij (waarvan de witte muren zeer snel vol berichten zal staan), het decor tijdens de rit en de afwerking zijn bijzonder teleurstellend.
    Het kan nooit kwaad om die argumenten even bij je mening te vermelden. Dit is immers een discussieforum, geen Facebook of Twitter.

    Wat betreft de afwerking van de tempel ga ik akkoord. Volgens mij moet daar nog wat aan gebeuren, en ik heb ook het gevoel dat dat nog wel komt: de voorkant van de tempel en het dak zijn namelijk wel afwerkt zoals op de artwork. Ik hoop dus dat de rest nog dezelfde kwalitatieve aanpak krijgt. Het zou dus best kunnen dat hier nog een muurtje bijgezet wordt.

    De show werkt nog niet. Zoals ik en Joran al eerder vermeldden zal dat nog wel komen. Die projectoren hangen er heus niet om de muren wat kleur te geven, want dan kunnen ze even goed eenvoudige spots gebruiken. Vergeet niet dat de attractie op dit moment in softopening is. Dat wil dus zeggen dat er nog steeds aan gewerkt wordt. Je kan ook duidelijk zien dat er een geluidsinstallatie aanwezig is in de tempel, maar op andere onride-video's is geen geluid te horen. Met andere woorden, de show komt nog. Inclusief felle kleurtjes en effecten, volgens mij.

    De ietwat schokkerige video hierboven geeft vast een vertekend beeld van hoe pittig deze baan eigenlijk is. Ondertussen zijn er al een paar andere video's verschenen die een betere indruk geven van de snelheid die deze baan haalt. En dat ziet er toch niet min uit, voor een achtbaan die wordt gepresenteerd als familieachtbaan. Beide lanceringen zien er ook best stevig uit, hoor. Daarbij vind ik het sowieso moeilijk om te oordelen hoe pittig een baan is op basis van beelden. Of heb jij al een ritje kunnen maken misschien? Ik test de baan binnenkort uit, maar voor mij krijgt die toch nog het voordeel van de twijfel. Ik laat even een video achter hieronder, die van een hogere kwaliteit is.



    Het stukje "een pittig ritje langs een oud Grieks pad" behoort ook tot het verhaal dat verteld wordt. Of had je dan verwacht dat ze letterlijk een soort pad zouden gaan aanleggen onder de track? (En hoe had dat er dan moeten uitzien?) Het uitzicht op de parking is inderdaad een jammere zaak, maar ik geloof dat het even wat tijd zal vragen om daar nog aanpassingen aan te doen. Het zou mij verbazen als hier niks meer aan gebeurt.
    Redacteur Brakesection Magazine - RollercoasterFriend

  4. #4

    Re: [Parc Astérix] 2017 - Pégase Express

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    En iedereen ziet toch het verschil tussen "een pittig ritje langs een oud Grieks pad" en "een tamme baan met uitzicht op de parking"?
    Dus jij hebt de rit al ervaren neem ik aan, want hoe kan je anders een eerlijk oordeel vellen?

  5. 05-06-17, 20:16


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •