X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 17 van de 17
  1. #1

    [Planet Coaster] Wedstrijd 6

    Omdat Belgiumcoasterfreak nog geen nieuwe wedstrijd bedacht heeft, heb ik mijn best gedaan om een nieuwe te bedenken.

    De keer geen achtbanen, zelfs geen juniorcoasters, maar een darkride.
    Deze keer moet je gebruik maken van het ingame 'track motion platform' type of eventueel de 'powered trackride' als je de Spooky DLC niet hebt.

    Punten worden gegeven op:
    40 ptn voor het verhaal en sfeer
    15 ptn voor veiligheid en realisme
    20 ptn voor het gebruik van verlichting
    15 ptn voor omgeving
    10 ptn voor de wachtrij

    Verhaal en sfeer: Bij dit onderdeel worden er punten gegeven voor het thema dat je gekozen hebt. Is er een verhaal aanwezig? Helpt de theming om een verhaal en/of sfeer te creëren?
    Veiligheid en Realisme: Als je kiest voor het 'track motion platform' type, zorg je dat je een mooie ETf Trackless darkride hebt. Je zorgt dat het dak en de buitenmuren er realistisch uitzien. En ook dat bezoekers zich tijdens de attractie nergens kunnen tegen stoten of bezeren.
    Verlichting: Als je een darkride bouwt, bouw je deze natuurlijk indoor en in het donker. Daarbij is er ook veel verlichting nodig.
    Omgeving: Is de omgeving buiten de attractie mooi en schept deze ook sfeer (eventuele souvenirshops, restaurants en dergelijke bij de darkride tellen hier ook bij mee)?
    Wachtrij: Heb je een toffe wachtrij die aansluit bij het thema van de attractie en eenzelfde sfeer creëert.

    Ik verwacht hier natuurlijk geen tot in de puntjes afgewerkte attracties, maar gewoon toffe inzendingen en als sommige zaken te moeilijk of te onduidelijk zijn, dan wil ik deze met plezier aanpassen.

    Veel succes en de deadline is (aangepaste datum)
    9 september om 23:59.

    Deelnemers:
    -Pretparkfreak7
    -Nathan G
    -Xarbero
    -Joachim11078
    Laatst gewijzigd door Nielsje; 04-08-18 om 12:55.

  2. #2

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 6

    Ik doe opnieuw mee!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 6

    Hmmm... Er ligt al een tijdje een ideetje voor een fout exemplaar van kermisniveau te gisten: mooi wordt het zeker niet...
    Maar ik doe mee als het op tijd af geraakt.

  4. #4

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 6

    Ik ga meekijken naar de resultaten deze keer denk ik! Mooie opdracht Nielsje!

  5. #5

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 6

    ik zal het op een misschien houden... hangt wat af van hoeveel tijd ik vind :/

  6. #6

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 6

    Ik ga iets proberen. Wel geen spooky pack

  7. #7

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 6

    Nog één maand om jullie projecten af te werken. Iedereen die wil kan nog steeds deelnemen. Ik kijk al uit naar de eindresultaten.

  8. #8

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 6

    Ik ga deze toch aan mij moeten laten voorbijgaan... twee weken voor datum heb ik nog steeds bitter weinig en ik ben ook redelijk inspiratieloos. De komende weken zien er bovendien ook vrij druk uit, dus ik ga toch moeten passen.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  9. #9

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 6

    Ik blijk ook wat minder tijd te hebben dan verwacht: het geplande uitgebreide triggercircus krijg ik niet meer rond en over een wachtrij heb ik al helemaal niet kunnen denken.

  10. #10

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 6

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik blijk ook wat minder tijd te hebben dan verwacht: het geplande uitgebreide triggercircus krijg ik niet meer rond en over een wachtrij heb ik al helemaal niet kunnen denken.
    Niet alles hoeft af te zijn, hoor. Dat is helemaal niet erg.

    En omdat er al meerdere deelnemers zijn die té weinig tijd hebben, zou ik eventueel de datum aanpassen naar ergens begin september. Wel vraag ik me af wat de andere deelnemers daarvan zeggen. Dan pas wil ik het aanpassen.

  11. #11

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 6

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk Berichten
    Niet alles hoeft af te zijn, hoor. Dat is helemaal niet erg.

    En omdat er al meerdere deelnemers zijn die té weinig tijd hebben, zou ik eventueel de datum aanpassen naar ergens begin september. Wel vraag ik me af wat de andere deelnemers daarvan zeggen. Dan pas wil ik het aanpassen.
    Ik heb herexamens gedurende heel augustus, dus gaat hem alsnog niet worden. En nee, af geraakt het zeker niet, maar veel meer dan een ruwbouw heb ik eigenlijk nog niet staan. Ook een idee ontbreekt nog volledig, dus ik vrees dat het voor mij niet veel meer de moeite gaat zijn
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  12. #12

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 6

    Ik zal alsnog toch de datum aanpassen naar 9 september 23:59 zodat iedereen toch nog wat extra tijd zou hebben.
    En Nathan G, als je tegen die datum eventueel iets zou
    hebben, stuur het maar gewoon, hoor.

  13. #13

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 6

    Ik ga de extra tijd nodig hebben. Mis nog wat inspiratie

  14. #14

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 6

    Door het zelf uit het oog verliezen van de wedstrijd en waarschijnlijk ook door andere spelers, zal er een laatste nieuwe deadline van 15 oktober 23:59 gemaakt worden.
    Als er maar één of twee inzendingen volgen, zal ik deze gewoon persoonlijk beoordelen, zonder competitie.
    Nog succes met het bouwen.
    Nieuwe deelnemers zijn ook nog altijd welkom.

  15. #15

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 6

    Door het zelf uit het oog verliezen van de wedstrijd en waarschijnlijk ook door andere spelers, zal er een laatste nieuwe deadline van 15 oktober 23:59 gemaakt worden.
    Als er maar één of twee inzendingen volgen, zal ik deze gewoon persoonlijk beoordelen, zonder competitie.
    Nog succes met het bouwen.
    Nieuwe deelnemers zijn ook nog altijd welkom.

  16. #16

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 6

    Ik heb wat ingestuurd. ;-)

  17. #17

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 6

    Sorry, het mijne is niet afgeraakt wegens gebrek aan inspiratie.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •