X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25
  1. #21

    Re: Gestopt met verkoop van abonnementen

    Ik wacht af tot het open is om mijn oordeel te vellen. De feitelijk realisatie is vaak anders, dat kan in een negatieve zin zijn maar ook in een positieve.

  2. #22

    Re: Gestopt met verkoop van abonnementen

    De site van Bellewaerde is onlangs vernieuwt en je vindt er nu niets meer op terug over de abonnementen. (Op de andere site stond daar nog meer info vanaf 1/3). Toch eventjes op goed gekeken bij 'veel gestelde vragen' en daar staat toch als iets. Op een vraag over de geldigheidsduur staat volgend antwoord: "voor seizoen 2019: Geldig op alle openingsdagen, behalve wanneer het park uitverkocht is en niet geldig op Halloween Night" Terwijl er voor seizoen 2018 nog iets bijstaat over de optie feestdagen. Ik denk dus dat ze (gelukkig maar) het systeem weer wat gaan vereenvoudigen.
    Wat ik mij ook afvroeg, van het after school festival staat er niets meer vermeld, zouden ze hiermee dus stoppen?

  3. #23

    Re: Gestopt met verkoop van abonnementen

    Wat ik net aan denk, die abonnementen waren toch 365 dagen goed vanaf de eerste dag dat ze gebruikt werden, niet? Dus er zijn nog genoeg abonnementen in omloop die geldig zijn, of heb ik dit verkeerd op?

    EDIT: het was vanaf aankoopdatum. Dus wetende dat ze gestopt zijn met de verkoop rond 1 mei zullen de nieuwe abonnementen waarschijnlijk vanaf dan ook beschikbaar zijn vermoed ik.
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 21-02-19 om 18:29.

  4. #24

    Re: Gestopt met verkoop van abonnementen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Wat ik net aan denk, die abonnementen waren toch 365 dagen goed vanaf de eerste dag dat ze gebruikt werden, niet? Dus er zijn nog genoeg abonnementen in omloop die geldig zijn, of heb ik dit verkeerd op?

    EDIT: het was vanaf aankoopdatum. Dus wetende dat ze gestopt zijn met de verkoop rond 1 mei zullen de nieuwe abonnementen waarschijnlijk vanaf dan ook beschikbaar zijn vermoed ik.
    Nieuws over nieuwe abonnementen en of de oude formule met meerdere parken terug komt zou begin maart komen.

  5. #25

    Re: Gestopt met verkoop van abonnementen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    EDIT: het was vanaf aankoopdatum. Dus wetende dat ze gestopt zijn met de verkoop rond 1 mei zullen de nieuwe abonnementen waarschijnlijk vanaf dan ook beschikbaar zijn vermoed ik.
    Dat zou wel heel bizar zijn, een pretparkseizoen beginnen zonder aboverkoop. Na goed 1 maand ermee stoppen was al een unicum, het seizoen zonder starten zou de farce wel compleet maken daar.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •