X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 13 van de 21 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 260 van de 417
  1. #241

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Vandaag vinden ook de eerste testritjes van Fenix plaats.

  2. #242

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuzzz Bekijk Berichten
    Vandaag vinden ook de eerste testritjes van Fenix plaats.
    Da's nog niet zeker hoor...

    Altijd handig als je een nuance aanbrengt in je zin trouwens. (Please, doe dat eens mensen, ipv dignen als de waarheid voor te stellen.)

    "Vandaag zouden de eerste testritjes van Fenix kunnen plaatsvinden".

    Je bent niet de eerste en zeker niet de laatste die dit doet hoor, dus pak het aub niet persoonlijk.

    Ter info, dit had Tessa Maessen te zeggen op een foto van iemand waarop stond 'testritten om 17u (vandaag).

    Laatst gewijzigd door Joran; 04-06-18 om 18:24.
    Je vois la vie en des biscuits.

  3. #243

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    sws dat testritten vandaag zijn want looopings is speciaal in toverland en alles staat er vol mee

  4. #244

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belgiumfalcon Bekijk Berichten
    sws dat testritten vandaag zijn want looopings is speciaal in toverland en alles staat er vol mee
    Er kunnen nog altijd onvoorziene omstandigheden zijn (of andere redenen).

    Wat ik dus hierboven zei, opletten met dingen als de absolute waarheid te verkondigen. (Looopings in je park lijkt me niet dé absolute factor; mocht je iemand van Toverland kunnen citeren dat er vandaag 100% zeker een testrit zou zijn, dan mag je zo iets zeggen imho)

    Tot zover ik zie nu staat het wagentje op de lifthill, hopelijk geraken ze nog verder vandaag; maar dat is geen 100% zekerheid hoor.
    Je vois la vie en des biscuits.

  5. #245

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Er kunnen nog altijd onvoorziene omstandigheden zijn (of andere redenen).

    Wat ik dus hierboven zei, opletten met dingen als de absolute waarheid te verkondigen. (Looopings in je park lijkt me niet dé absolute factor; mocht je iemand van Toverland kunnen citeren dat er vandaag 100% zeker een testrit zou zijn, dan mag je zo iets zeggen imho)

    Tot zover ik zie nu staat het wagentje op de lifthill, hopelijk geraken ze nog verder vandaag; maar dat is geen 100% zekerheid hoor.
    Marketing verantwoordelijke zat bij mister looopings toen hij het tweette, dus ze waren sowieso gepland

  6. #246

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Marketing verantwoordelijke zat bij mister looopings toen hij het tweette, dus ze waren sowieso gepland
    kan dus nog altijd komen ze hebben nog ff denk ik (idk tot welk uur want middernacht zal niet )

  7. #247

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    ik zie net op twitter op de pagina van toverland zelf (6 minuten geleden) dat hij klaar is voor zijn eerste vlucht

  8. #248

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ja, geloof me, ik zou het de max vinden om er beelden van te zien, en het ziet er ook naar uit dat het effectief voor vandaag gaat zijn (zo te zien zit t treintje nu al halverwege de lifthill, zie twitter).

    Het gaat me hier gewoon om die statements die op dit forum mijn insziens meer en meer de kop op steken als absolute waarheden. Meningen, gedachten etc mogen altijd, uiteraard, maar verkondig het niet alsof het dan de absolute waarheid is. (Zet er een bron bij, of indien geen bron, 'ik denk'/'misschien'...)

    Nu goed, ben off topic aant gaan. Ga het hier bij laten. Ik volg de twitter van Looopings op de voet.
    Je vois la vie en des biscuits.

  9. #249

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belgiumfalcon Bekijk Berichten
    ik zie net op twitter op de pagina van toverland zelf (6 minuten geleden) dat hij klaar is voor zijn eerste vlucht
    wou het ook net postten en hij klimt al hoger en hoger op de lifthill, dus lang gaat het niet meer duren.

  10. #250

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ook nog wat prachtige foto's van de twitter pagina van Loopings:


















    Bron: https://twitter.com/teamlooopings

  11. 04-06-18, 20:23


  12. #251

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Eerste test via Looopings!:



    Al een pittig stevige snelheid voor een eerste testrun me dunkt! Ik wil meer, MEER!
    Laatst gewijzigd door Belgiumcoasterfreak; 04-06-18 om 21:13.

  13. #252

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Sfeervol testmoment uitgekozen. De trein rijdt ook tegen een behoorlijk tempo door de baan. Dat tunneltje onderaan ziet er ook heerlijk smalletjes uit.

  14. #253

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ik raak nu al verknocht aan mogelijk de spannendste B&M uit de Lage Landen. Feeërieke zonsondergang, trouwens.

  15. #254

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Heerlijke beelden! Erg benieuwd naar hoe de finale zone eruit gaat zien. Ik verwacht een hoop near misses en leuke inkleding voor de baan. Ook voor de boottocht is er nog maar bijster weinig te zien, terwijl ik daar toch nog heel veel thematische elementen verwacht - waarschijnlijk staan die ergens in een loods te wachten tot ze kunnen neergepoot worden

  16. #255

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ziet er echt al top uit!

  17. #256

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Eerste test via Looopings!:



    Al een pittig stevige snelheid voor een eerste testrun me dunkt! Ik wil meer, MEER!
    Mee eens! De airtime-hill vlak na de afdaling ziet er best pittig uit en in de helix krijg je zo te zien serieus wat G-krachten te verwerken.

    Off-topic: De landscaping gaat aardig snel vooruit. Het gebied krijgt stilaan vorm en sfeer.

  18. #257

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Wanneer de paden af zijn en die bootvaart met water is gevuld zal dit er echt prachtig komen uit te zien. Iemand enig idee wanneer dit zal gebeuren?

  19. #258

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Toverland heeft net een nieuwe video geüpload met onride footage!

    https://youtu.be/jlvuphbZ5wY

  20. #259

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Waarbij er maar liefst 2/3 van het filmpje gebruikt wordt voor vreugdekreten met de klokkende lach van de directrice in een glansrol.
    veel plezier
    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 05-06-18 om 13:07.

  21. #260

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    maakt mij niet uit; dit zijn familiale ondernemers die hun droom waarmaken, en wij hebben de kans om mee te genieten; wat wil je nog meer.....

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •