Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
Ik hoop dat ze de helixen van boosterbike ooit nog gaan aankleden naar port Laguna. Zou tof zijn moest die baan doorheen en over van die kleurrijke huisjes gaan. En dan is dat kale stukje ook eindelijk weggewerkt . En de heuveltjes aankleden met rosten van de magische vallei, en die baan zou super mooi aangekleed zijn.
Booster Bike in 2 verschillende thema's? Liever niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
Jammer dat je bij het binnen gaan van de hal moet kijken op een lelijke loods. Jammer dat ze de rotsen hier niet doorgetrokken hebben.
Je weet toch dat dit later nog op de planning staat?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
Heb doorgegeven dat ze beter die gigantiche hoeveelheid boter vervangen door een potje dressing, zodat mensen zelf kunnen dosseren naar smaak.
Hier houd ik van. Iedereen kan commentaar geven achteraf maar het aan het personeel meedelen doet men niet. Top dat je dat wel gedaan hebt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
En dan als klap op de vuurpijl, er was geen volk op een zondag in juli.
30° en nergens moeten wachten. Zelf niet bij Fenix. Alleen Djengu en Expedition Zork en Blitzbahn was kwartier wachten denk ik. Een week na opening Avalon had ik zo weinig volk op een zondag niet verwacht.
Ik heb al op verschillende sites, op Twitter en Facebook gelezen dat er weinig bezoekers zijn. Ik had ook een topdrukte verwacht maar blijkbaar zijn veel mensen afwachtend tot de zogezegde stormloop voorbij is...