X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 15 van de 21 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 300 van de 417
  1. #281

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Magic Forest => Wunder Wald
    Troy Area => Ithaka
    Hara Kiri => Drankenslangen

    Eerder wel al bekend dat Backstroke Expedition Zork zal gaan heten en de naam Boomerang vervangen wordt door Toos-express.
    Ik ben hier wel voor te vinden! Benieuwd welke uitbreidingen ze voor Ithaka in gedachten hebben. Dit gebied oogt voor mij nu nog wat te kaal, en kan wel nog iets extra's gebruiken.

  2. #282

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Site met de drie O's meldt volgende naamswijzigingen die vanaf 7 juli in zullen gaan:
    https://www.looopings.nl/weblog/1020...Toverland.html

    Magic Forest => Wunder Wald
    Troy Area => Ithaka
    Hara Kiri => Drankenslangen

    Eerder wel al bekend dat Backstroke Expedition Zork zal gaan heten en de naam Boomerang vervangen wordt door Toos-express.
    Toeval of niet, maar de nieuwe naam van Troy Area: Ithaka, is de thuishaven van Odysseus, een vrij belangrijk personage in de mythe van Troje.

    De naamsverandering is misschien een eerste stap om de wens te vervullen die al lang op hun verlanglijstje staat: een Mack Supersplash, genaamd Odysseus. Op deze manier kan het verhaal mooi ingepast worden in het themagebied.

  3. #283

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Toeval of niet, maar de nieuwe naam van Troy Area: Ithaka, is de thuishaven van Odysseus, een vrij belangrijk personage in de mythe van Troje.

    De naamsverandering is misschien een eerste stap om de wens te vervullen die al lang op hun verlanglijstje staat: een Mack Supersplash, genaamd Odysseus. Op deze manier kan het verhaal mooi ingepast worden in het themagebied.
    Zou inderdaad wel nice zijn! Hopelijk kunnen ze die dan ook verweven met Troy, zoals in EP het geval is?

  4. #284

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Zou inderdaad wel nice zijn! Hopelijk kunnen ze die dan ook verweven met Troy, zoals in EP het geval is?
    Ik hoop eigenlijk van niet, het uitzicht op Troy zie ik liever niet verstoord worden (iedereen zijn eigen mening natuurlijk), maar het zou zomaar kunnen aangezien Europa-Park Toverland's grote voorbeeld is.

    Ik zie liever Oddysseus verschijnen tegen de hal van Het land van Toos. De lifthill en een hoog deel van de baan (dat naar de afdaling leidt) netjes in rotsen verwerkt zodat de hal niet meer zichtbaar is.

  5. #285

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ik ben blij dat we eindelijk van 'The Magic Forest' en 'Troy-area' af zijn geraakt. Dat waren vrij inspiratieloze namen. Ik ben nog veel blijer dat er geen generische engelse namen voor in de plaats komen. 'Ithaka' past ook mooi in het rijtje met 'Avalon' qua sfeer en concept.

    Jammer dat Wunderwald al zo ingesloten ligt. Dat vind ik precies nog wel een echte uitbreiding waard. Nu kan er sowieso nog wel héél wat sfeerverbetering worden doorgevoerd in die hal, dus als ze niet meteen uitbreiden, maar eerst inkleden ben ik ook tevreden.

    Over 'Drakenslangen' ben ik al heel wat minder enthousiast, ik denk niet dat dat de thematische ratjetoe van de eerste hal degelijk gaat oplossen. Erg dankbaar is zo'n waterglijbaan natuurlijk nooit om mooi aan te kleden.

  6. #286

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Mocht de watercoaster er komen, waar ik toch wel een beetje op hoop, gok ik dat deze hier geplaatst gaat worden. Het Survivalparcours zie ik dan verdwijnen.

    Naam:     2018-06-12_185140.jpg
Bekeken:  1611
Groote:   186,9 KB

  7. #287

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Mocht de watercoaster er komen, waar ik toch wel een beetje op hoop, gok ik dat deze hier geplaatst gaat worden. Het Survivalparcours zie ik dan verdwijnen.
    Zo heel groot is dat gebied niet. Vooral de lengte lijkt het me wat krap om een splash te creëren. Ze kunnen wel eventueel de wachtrij van Troy meenemen in de plannen en deze verleggen. Daarnaast is er boven de first drop van Troy is ook nog wel plaats om aan voldoende lengte te komen. In de andere richting dan wel te verstaan. Al komt dan de splash uit in het stuk dat momenteel niet tot Ithaka zone behoord, het huidige hoogteparcours. En dat is misschien ook niet wenselijk.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  8. #288

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Mocht de watercoaster er komen, waar ik toch wel een beetje op hoop, gok ik dat deze hier geplaatst gaat worden. Het Survivalparcours zie ik dan verdwijnen.

    Naam:     2018-06-12_185140.jpg
Bekeken:  1611
Groote:   186,9 KB
    Ik heb daarstraks mijn voorstelling over de mogelijkheid voor uitbreiding van Ithaka met bijvoorbeeld een Mack Supersplash, in Odysseus thema uitgelegd op een ander forum (Engelstalig). Via de link kan je op de laaste tab, mijn reactie zien met een foto bij waarin ik het mogelijke baanverloop geschetst heb op een luchtfoto (om te bewijzen dat de oppervlakte niet te klein is):

    http://coasterforce.com/forums/threa....40754/page-27

    Het houdt in dat er een gespiegelde versie komt van Atlantica SuperSplash in Europa-Park maar dan met een draaiende lift (zoals de Supersplash in Plopsaland de Panne) in plaats van een kettinglift omdat er niet "zoveel" plaats is. In dit idee, zit één deel van de oude parking inbegrepen, die vlak naast Troy en het touwenparcours.

    Overigens zie ik volgens deze layout de lift weggewerkt worden in een toren. En de rest gethemed in rotsen of een berg waarbij de turntable en drop gethemed worden als een vulkaan bijvoorbeeld.

    EDIT:
    Iemand die mij kan zeggen hoe ik een foto kan uploaden? Dan kan ik in plaats van de link, de foto hier uploaden.

    Ik dacht dat ik dit al eerder gedaan had op deze site door een knopje en enkele klikken maar blijkbaar is dat er niet.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 13-06-18 om 00:29.

  9. #289

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    EDIT:
    Iemand die mij kan zeggen hoe ik een foto kan uploaden? Dan kan ik in plaats van de link, de foto hier uploaden.

    Ik dacht dat ik dit al eerder gedaan had op deze site door een knopje en enkele klikken maar blijkbaar is dat er niet.
    Je vindt hier een korte uitleg: http://board.pretparken.be/showthrea...en-en-plaatsen
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  10. #290

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Blijkbaar zijn er nog meer nieuwe namen op komst:

    In het Land van Toos:
    Boomerang --> Toos-Express
    Hara Kiri & Aqua Snake --> Drakenslangen
    Morrel Hopper --> Vliegend Tapijt
    Tea Cups --> Theekopjes
    Truckparcours --> Truukjes
    Appelcarrousel --> Klokhuis
    Doolhof --> Dwaalhof
    MaMouche (horecapunt) --> Magische Medina

    In Wunder Wald (Magic Forest):
    Backstroke --> Expedition Zork
    Survival Parcours --> Kletterparcours
    Towers of Adventure --> Kletterabenteuer
    Maximus’ Shop --> Maximus’ Blitzpunkt
    Backstroke Shop --> Ausgabepunkt

    In Ithaka (Troy Area) is het beperkter:
    Troy Shop --> Trojaanse Schatten

    En tenslotte in de Magische Vallei:
    Kids Survival --> Waku Waku
    Klimkasteel --> Fort Boreas

    Alle naamswijzigingen worden op 7 juli doorgevoerd, tegelijk met de opening van Port Laguna en Avalon.

    Bron

  11. #291

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ik kan niet genoeg benadrukken hoe enthousiast ik word van parken die meer moeite steken in hun paden dan een simpele klinker in een leuk patroontje. Zoiets gebeurd veel te weinig in vlot-te-bereiken-pretparkland!


  12. #292

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Het magisch zwaard Excalibur is aangekomen in Toverland. De komende weken wordt het zwaard en rotswerk verder afgewerkt:





    Bron: https://www.facebook.com/ToverlandFansite/

  13. #293

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Dit is het uitzicht vanaf de plek waar in de toekomst zomaar eens een Toverland-hotel gebouwd zou kunnen worden:



    Bron: https://twitter.com/tessamaessen

  14. #294

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Toverlaan heeft een foto van een paar koepels die op hun plaats zijn geland. Niet helemaal overtuigd, maar langs de andere kant is er genoeg in beide zones dat mij wél kan overtuigen.

    Naam:     Df0OiHDWAAEtopn.jpg
Bekeken:  1091
Groote:   214,5 KB

  15. #295

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    De inkomzone kan me wel bekoren:



    Bron: https://twitter.com/teamlooopings

  16. #296

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Zoals al eerder opgemerkt werd: knap hoe Toverland omspringt met zijn paden! Efteling, Disney, Europa-park: kijk en leer!

  17. #297

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Wauw wat een prachtige mozaiek (in wording)! Da's wat anders dan Disney's gegoten vloeren, toch nog steeds een van de grootste doornen in het oog van pretparkland.

  18. #298

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Er is een nieuwe aflevering. Het belangrijkste nieuws dat we eruit vernemen is 'Janou Gelissen moet nog wat werken aan haar uitstraling'.
    Voor wie het zich afvraagt: er komen inderdaad flarden van het indoorstuk voor in de video, maar Toverland is wel zo vriendelijk om niet alles te spoilen.

  19. #299

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Er is een nieuwe aflevering. Het belangrijkste nieuws dat we eruit vernemen is 'Janou Gelissen moet nog wat werken aan haar uitstraling'.
    Voor wie het zich afvraagt: er komen inderdaad flarden van het indoorstuk voor in de video, maar Toverland is wel zo vriendelijk om niet alles te spoilen.
    zelfs heel weinig enkel close ups en een paar van de poppen

  20. #300

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Ik ben wel onder de indruk, 18 animatronics is niet weinig voor 4 scènes, in tegendeel zelfs. En die boom ziet er alvast heel indrukwekkend uit

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •