X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 423

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T-Bô Bekijk Berichten
    de kleurkeuze van het entréegebied verschrikkelijk.
    Zo zien huizen er enkel uit in een ingekleurd kinder-kleurboek.
    Dat gebouw waar ze roze én blauw én kanariegeel combineren vind ik wat over the top. Maar verder vind ik die kleurencombinaties best te verdragen. Ik denk dat je in het immer grijze nederland ook wel voor zo'n felle kleuren moet kiezen om wat vrolijke vakantiesfeer te faken. Daarnaast heb ik liever dat ze iets te fel starten en door de jaren de scherpe kantjes er wat afbleken, dan dat ze flets starten en het er na een jaar al te afgebleekt uitziet.

    Felle kleuren komen trouwens ook buiten kinderkleurboeken voor. Er zijn best wel wat steden in het middellands zeegebied, waar de huizen een bonte verzameling van kleuren hebben. Als ze voor zo'n sfeer gaan, zou het een flagrante vergissing zijn om meer aardse kleuren te gebruiken. Je moet op die stijl niet eens fel overdrijven om uit te komen bij wat Toverland nu heeft neergezet.
    Naam:     d04fpf-r.jpg
Bekeken:  2443
Groote:   432,4 KB

  2. #2

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Felle kleuren komen trouwens ook buiten kinderkleurboeken voor. Er zijn best wel wat steden in het middellands zeegebied, waar de huizen een bonte verzameling van kleuren hebben.[/ATTACH]
    Toegegeven, er bestaan kleurrijke huizen. Ik had het eerder over een inkleuring waarbij verdieping 1 geel is, verdieping 2 oranje en het dak roze. Het is die inconsistentie die me aan een kleurboek doet denken. En misschien zijn aardse kleuren inderdaad niet het beste idee, maar iets minder felle kleuren zou het geheel wel geloofwaardiger kunnen maken. Zo is b.v. Port of Entry in Islands of Adventure (vaak genoemd al inspiratiebron) ook zeer kleurrijk maar nergens echt fel van kleur.




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •