X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 423

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steventje Bekijk Berichten
    Dan moet je eerst gaan vragen wat toverland besteld heeft. Zij zijn de klant en vragende partij. Misschien was het wel hun wens??
    Precies, dat denk ik ook. Vaak wil het park gewoon deze sound krijgen en dan levert IMAscore dit ook. Met vele andere soundtracks (Helix, The Smiler, Thorpe Park, Mami Wata, maar ook Toverlands eigen Magic Forest) hebben ze volgens mij toch bewezen dat ze echt wel andere dingen aankunnen.

  2. #2

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Precies, dat denk ik ook. Vaak wil het park gewoon deze sound krijgen en dan levert IMAscore dit ook. Met vele andere soundtracks (Helix, The Smiler, Thorpe Park, Mami Wata, maar ook Toverlands eigen Magic Forest) hebben ze volgens mij toch bewezen dat ze echt wel andere dingen aankunnen.
    IMAScore is koning van het neerzetten van sfeer. De Magische Vallei, Port Laguna en ook de Nieuwe zone worden qua sfeer amper verschillend, dus dan hoor je dat ook terug in de muziek. Kijk anders maar eens naar die brug op de laatste foto. Zelfde opstapeling van stenen die je ook in de Magische Vallei en Port Laguna ziet.

    Overigens heeft IMAScore ook de trailermuziek voor de laatste paar Star Wars films en ook de Solo Film verzorgt. Dat klinkt toch ook bewust anders.

    En for the record: Het muzikaal niveau van Chiapas ligt toch wel een pak hoger dan dit hoor. Ik snap wel waarom je de link legt, maar werkelijk de enige overeenkomst is dat dezelfde instrumenten gebruikt worden voor de hoofdlijn van de muziek, maar waar chiapas nog tal van ondersteunende lijnen heeft, zijn deze hier maar zeer magertjes aanwezig (laten we zeggen: De details ontbreken).

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •