Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
Met ondertussen 126 ritjes op de teller heb ik geen enkele achtbaan vaker gedaan (ja, ik hou dat allemaal bij ) en weet ik goed waar je moet zitten om niet te nat te worden. Backseat en langs de zijkanten is het natst. Rij 1 en 4 zijn ook vrij nat. Rij 2 en 3 ben je op de twee middelste stoelen meestal zo goed als droog. Nog een tip is om bij de splash je niet te bukken, maar tegen de leuning te blijven zitten. Zo heeft het water niet de kans om in grote mate beneden tot in je onderbroek te lopen
126 ritjes? Da is wel heel veel, hahaha. Mijn eigen recordhouders zijn Cobra en Psyké met elk ongeveer 15 of 16 ritten Maar het bewijst wel dat Pulsar een goede attractie is natuurlijk!

Eigenlijk ben ik nog nooit echt zeiknat uit een waterattractie gekomen. Maar ik ben het wel eens met de stelling dat je als bezoeker moet aanvaarden dat je nat kan worden. Het enige waar ik me eventueel aan zou storen is een natte onderbroek (als vrouw wil je dit vijf dagen per maand echt niet). Maar de overige 25 dagen zou ik zelfs daar geen drama rond maken. Je beslist zelf om al dan niet in een waterattractie te gaan.

Zelf heb ik Pulsar dus nooit als overdreven nat ervaren. De tip om niet te bukken bij de splash kan ik volledig bevestigen, zij het dan om een andere reden. Ik heb dit één keer gedaan, maar toen sprong er een olifant op mijn rug en werd mijn beugel zo strak aangeduwd dat ik er een blauwe plek aan heb overgehouden Iets met G-kracht veronderstel ik? Hoe dan ook zal ik me vanaf nu nooit meer vooroverbuigen tijdens een ritje Pulsar.