X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 86
  1. #61

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Het station van Volldampf nadert zijn voltooiing. Volgens het park zullen er na overleg met Deusche Bahn vanaf het voorjaar dagelijks verschillende speciale treinen tussen dit station en het nieuwe centraal station van Stuttgart ("Stuttgart 21") pendelen. Op middellange termijn zal de ICE-route die via Ulm, Biberach en Meckenbeuren naar Durlesbach wordt gepland, worden uitgebreid.

    Een van de leukere vissen van het jaar wat mij betreft.

    Naam:     Tripsdrill_2020_Volldampf.jpg
Bekeken:  1583
Groote:   741,7 KB

  2. #62

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    En de prijs voor lekkerste treindesign van het jaar gaat met hoge waarschijnlijkheid naar Cleebronn! Ik ga er bijna van kwijlen!
    Naam:     Tripsdrill_2020_Hals-über-Kopf_Vekoma.jpg
Bekeken:  1621
Groote:   141,0 KB

  3. #63

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Met ingebouwde heupfleshouder!

  4. #64

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Nog nooit heb ik zo deftig gethemede stoelen onder een hangende / inverted coaster gezien ... Bij Osiris en B. Mamba beperkt de trein-theming zich tot het passend beschilderen van die ei-vormige knobbels waar de trein aan het spoor hangt. Bij alle andere Europese 'hangers', inclusief toppers als Katun en Nemesis, Nem. Inf. en Batman, is de trein-decoratie nog minder. De Inverted Boomerangs, de SLC's, de juniors en consoorten zijn niet eens het vermelden waard.

    Blij dat deze foto geen april-vis is. En hopelijk zet die decoratieve trend zich door in andere parken (de inverted van Gröna, misschien).

  5. #65

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Dat de trein van de inverted van Gröna hevig gethemed zou zijn, durf ik te betwijfelen, omdat dat 1 van B&M gaat zijn. Maar dit doet wel hoop geven dat de F.L.Y-treinen misschien wel nog theming zullen krijgen.

  6. #66

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timo241 Bekijk Berichten
    Maar dit doet wel hoop geven dat de F.L.Y-treinen misschien wel nog theming zullen krijgen.
    Daar ga ik absoluut niet van uit eigenlijk. Ik ben er redelijk van overtuigd dat het daar bij het redelijk sobere zwarte design gaat blijven. In de trailer zagen die treinen er ook niet veel enthousiaster uit. Hoogstens zie ik er nog een lijntje in een contrasterende kleur op komen.

  7. #67

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Nog nooit heb ik zo deftig gethemede stoelen onder een hangende / inverted coaster gezien ... Bij Osiris en B. Mamba beperkt de trein-theming zich tot het passend beschilderen van die ei-vormige knobbels waar de trein aan het spoor hangt. Bij alle andere Europese 'hangers', inclusief toppers als Katun en Nemesis, Nem. Inf. en Batman, is de trein-decoratie nog minder. De Inverted Boomerangs, de SLC's, de juniors en consoorten zijn niet eens het vermelden waard.

    Blij dat deze foto geen april-vis is. En hopelijk zet die decoratieve trend zich door in andere parken (de inverted van Gröna, misschien).
    *kuch* duelling dragons *hoest*..

    https://rcdb.com/558.htm#p=2149

    Overigens zijn de wielkappen van Katun ook heel mooi vorm gegeven, net als bij BM of Ons Iris:
    https://rcdb.com/764.htm#p=74347

    Tsja.. en de banen die je noemt zijn BenM.. ik denk dat die sowieso wat minder flexibiliteit hebben dan Vekoma, die toch altijd veel moeite in design gestoken heeft - tenminste: Als een park dat ook wilde.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timo241 Bekijk Berichten
    Dat de trein van de inverted van Gröna hevig gethemed zou zijn, durf ik te betwijfelen, omdat dat 1 van B&M gaat zijn. Maar dit doet wel hoop geven dat de F.L.Y-treinen misschien wel nog theming zullen krijgen.
    De voorkant van FLY vind ik er nog wel cool uit zien, maar verder denk ik niet dat iets heel uitbundigs mooi zou passen. Zeker niet gezien de complexiteit van de trein. Ik hoop wel dat er nog mooie wielkappen op komen. Dat kan al enorm veel doen.

  8. #68

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Ondertussen zijn de banen volledig en is men bezig aan de ruwbouw van het station en plaatst men al wat theming:
    Naam:     TDbanen.JPG
Bekeken:  1396
Groote:   188,1 KB
    Naam:     TDstation.JPG
Bekeken:  1290
Groote:   174,4 KB
    Naam:     TDtheming.jpg
Bekeken:  1406
Groote:   271,2 KB

  9. #69

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Het testen is begonnen:

  10. #70

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Het testen is begonnen:
    Leren de mensen dan nooit dat jee gsm ook kan draaien....

  11. #71

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Leren de mensen dan nooit dat jee gsm ook kan draaien....
    Opgelost:

  12. #72

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Klaar voor een testrit:

  13. #73

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Klaar voor een testrit
    Hier gaan we:

  14. #74

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Best wel een leuk filmpje: beide banen in actie!


  15. #75

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Man dat doet me beseffen hoe hard ik toe ben aan een stevig ritje!

    Dat rolgeluid is indrukwekkend. Ik vraag me af of we voor de andere nieuwe vekoma-coaster iets gelijkaardig mogen verwachten of dat ze daar wél hun best gaan doen om hem fluisterstil te krijgen. Persoonlijk vind ik het op deze manier best wel charmant eigenlijk.

  16. #76

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Is hier nog een update over of weten we al meer over wanneer beide banen zouden openen? We plannen misschien een bezoek begin augustus als ze open zijn natuurlijk :-D

  17. #77

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Ik plan een bezoek begin juli. Eigenaardig is dat je online tickets maar tot 10 dagen op voorhand kan kopen.

    Of dit iets te maken heeft met een vermoedelijke opening van de coasters nog eind juni? Wie weet koppelen ze vanaf dan tickets op datum aan een bezoek-slot voor de twee nieuwelingen. Die liggen - in deze soc. dist. context - een beetje 'onstrategisch' vlakbij de park-ingang.

    De test-ritten zijn daar al lang bezig, alleen leek de grond me niet meteen bezoekers-klaar. Door de COVID-sluiting kunnen die werken zowel versnelling (geen publiek in de weg) als vertraging (soc. dist. voor werklieden en langer wachten op leveringen) hebben opgelopen. Een (soft-)opening lijkt me een kwestie van weken.

    Nog een argument: dit ruime park kan bij extra attracties mss haar bezoekers-limiet verhogen, want het betreft een uitbreidingsoppervlak. Het wordt daar ook zeker minder drummen dan in Rookburgh. Augustus 2020 lijkt me een quasi zekerheid voor het duo coasters.

  18. #78

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    De parkwebstek vermeldt nog steeds dat de nieuwe coasters in de lente van 2020 openen. ik veronderstel dat ze de lente op het noordelijk halfrond bedoelen. Dat hebben ze dus niet gehaald. Maar niet getreurd voor wie er binnenkort heen gaat: 26 juni geht es los!
    https://www.parkerlebnis.de/tripsdri...20_109845.html

  19. #79

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Vandaag was het persvoorstelling voor de nieuwe achtbanen. Hierdoor krijgen we ook al een zicht op het afgewerkte stationsgebouw voor 2021, welke multimedia effecten zal hebben in de wachtrij:

  20. #80

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Prachtig! Die verdienen wel een koekje of twee! Ik vraag me af hoe ver de treinen zullen doorrijden op die spike. Het zou mooi zijn als ze toch tot dat hoogste punt aantikken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •