X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 86

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Is hier nog een update over of weten we al meer over wanneer beide banen zouden openen? We plannen misschien een bezoek begin augustus als ze open zijn natuurlijk :-D

  2. #2

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Ik plan een bezoek begin juli. Eigenaardig is dat je online tickets maar tot 10 dagen op voorhand kan kopen.

    Of dit iets te maken heeft met een vermoedelijke opening van de coasters nog eind juni? Wie weet koppelen ze vanaf dan tickets op datum aan een bezoek-slot voor de twee nieuwelingen. Die liggen - in deze soc. dist. context - een beetje 'onstrategisch' vlakbij de park-ingang.

    De test-ritten zijn daar al lang bezig, alleen leek de grond me niet meteen bezoekers-klaar. Door de COVID-sluiting kunnen die werken zowel versnelling (geen publiek in de weg) als vertraging (soc. dist. voor werklieden en langer wachten op leveringen) hebben opgelopen. Een (soft-)opening lijkt me een kwestie van weken.

    Nog een argument: dit ruime park kan bij extra attracties mss haar bezoekers-limiet verhogen, want het betreft een uitbreidingsoppervlak. Het wordt daar ook zeker minder drummen dan in Rookburgh. Augustus 2020 lijkt me een quasi zekerheid voor het duo coasters.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •