X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 86

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    @Earlyspencer: die informatie halen zij evenals deze site gewoon uit het persbericht.

    Op de instagram van het park verscheen de eerste track:

    Naam:     Tripsdrill neue achterbahn 2020.png
Bekeken:  1543
Groote:   901,9 KB

    Straks is deze dieprode vekoma eerder klaar dan die andere dieprode vekoma die in Duitsland zijn toertjes zal gaan draaien.

  2. #2

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten

    Straks is deze dieprode vekoma eerder klaar dan die andere dieprode vekoma die in Duitsland zijn toertjes zal gaan draaien.

    Ohja.. dat zie ik nog wel gebeuren. Of minstens gelijk klaar. Maar dat is op zich ook niet gek als je het verschil in complexiteit van beide banen/projecten bekijkt.

    Benieuwd naar de theming die Tripsdrill hier aan mee gaat geven. Het park pakt altijd origineel uit en zeker met zo'n boomerang kun je nog veel doen.

  3. #3

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    @Earlyspencer: die informatie halen zij evenals deze site gewoon uit het persbericht.
    Weet ik, maat ik ben niet anti-OOO en ga dan ook niet (altijd) extra in Duitstalige websites spitten.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •