Bedankt voor je TR! Ik heb ze alle drie met veel plezier gelezen, zelfs zonder foto's zeker de moeite waard.

Ik vond dat die remmen op Rutschebanen de rit echt volledig verpestten. Ik heb de baan nooit gedaan toen er nog een brakeman op stond, maar ik vermoed dat de rit toen toch wel een pak leuker moet geweest zijn. In ieder geval wint de Rutschebanen van Tivoli het bij mij ruim op die van Bakken.

Die kangoeroe-molen (voor de geïnteresseerden, zie hier in de parkgids), vonden wij ook één van de verborgen toppers van het park. Heel leuk model van Zamperla, waarvan er van mij gerust een pak meer mogen komen in de buurt, in plaats van altijd maar die kikkertjes of varianten erop.

In je TR van Tivoli las ik ook dat je de sfeer daar minder goed vond dan in Bakken. Ik had eigenlijk een omgekeerde ervaring. Het kan er mee te maken hebben dat wij Tivoli ook 's avonds hebben gezien en onze ogen hebben uitgekeken door de prachtige verlichting daar, maar in vergelijking vond ik Bakken echt een permanente kermis met een weinig uitnodigende sfeer. Feit is wel dat we in Tivoli ons de volle 13 uur hebben kunnen vermaken, terwijl we het in Bakken na een uurtje of drie al gezien hadden.