Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
Opvallend: bij elk ritje kwamen we met de groene slee snelst beneden aan. De blauwe slee rijdt wat trager, hoewel de operator zei dat dit niet het geval is. De groene slee heeft een paar kortere binnenbochten. Wat is jullie ervaring? Ook altijd met de groene als eerste bij de finish?
Ook bij ons won tijdens onze twee ritjes. Ook toen we met twee op de groene gingen en met één op de blauwe won groen nog steeds. Maar het leek ook precies of groen net iets sneller (wat snelheid betreft, niet tijd) uit het station wordt gelaten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
Huracan zijn onboard muziek leggen ze veelal gewoon af van de miserie, de rook in de mistscene is volledig geschrapt met het simpele excuus "de rookmelders gaan dan af" (ik bedoel ...???), treinen zijn enorm vuil, wachtrij STINKT enorm hard, ...
Niets van gemerkt, al mag de waterscène wel veel minder nat zijn voor de inzittenden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
De splitsing voor de linkse en rechtse baan op het einde van de rij heeft geen enkel nu, in tegendeel: als je met zijn allen samen zou wachten tot het effectieve instappen zou het veel makkelijker zijn om tegen je gezelschap te racen in plaats van wildvreemden.
Hoewel het opsplitsen pas op het allerlaatste stuk gebeurd, is het inderdaad nog steeds veel te vroeg. Het moet echt pas gewoon voor 'het toegangspoortje' in het station gebeuren. Wat racen met wildvreemden ipv met je vrienden/familie betreft: de operators vragen telkens wie samen is en zorgen ervoor dat je effectief samen zit.

Ik heb Dawson Duel altijd warm ontvangen en de kans gegeven die het verdient en na het het voorbije weekend uit te testen vind ik het geen slechte attractie, maar ook niet geweldig om enkele keren na elkaar te doen of om lang voor aan te schuiven. De snelheid verraste me wel, ik had gedacht dat hij niet 'zo snel' zou gaan.