X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Wie is de mol?

Stemmers
20. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Steve

    1 5,00%
  • Joke

    1 5,00%
  • Pieter

    2 10,00%
  • Lloyd

    6 30,00%
  • Pascale

    3 15,00%
  • Bahador

    3 15,00%
  • Ik heb echt geen idee

    4 20,00%
Resultaten 1 tot 20 van de 40

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: (poll) De Mol 2018 (Vier)

    Stel je voor dat je zelf aan De Mol meedoet en je wordt geëlimineerd één dag voor dat pretpark ... mijn broek zou afzakken, haha
    Die achtbaanproef was wel een beetje gemeen eigenlijk: als ze die droedel fout hadden opgelost (was niet het geval) dan zou de rest sowieso verloren moeite zijn geweest. Ik heb nog steeds geen idee wie de mol is. Ik vind het héél moeilijk dit jaar.
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: (poll) De Mol 2018 (Vier)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Stel je voor dat je zelf aan De Mol meedoet en je wordt geëlimineerd één dag voor dat pretpark ... mijn broek zou afzakken, haha
    Die achtbaanproef was wel een beetje gemeen eigenlijk: als ze die droedel fout hadden opgelost (was niet het geval) dan zou de rest sowieso verloren moeite zijn geweest. Ik heb nog steeds geen idee wie de mol is. Ik vind het héél moeilijk dit jaar.
    De afvallers gaan niet naar huis, die verblijven nog ergens elk apart totdat de opnames afgelopen zijn. Misschien dat ze dat park na het afvallen in het spel evengoed nog kunnen bezoeken, of op hun rustdag.

    Ik verdacht Jeffrey in het begin, maar zit nu op Bahador. En moest die ook afvallen, is het Pieter . Maar ben vrij zeker van Bahador dit jaar.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •