X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 80

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Lago Kortrijk] 2019

    De zwarte glijbaan vond ik de minste, niet alleen in lengte.

    De snelle start van de witte duelling en dito finish: erg gesmaakt. Wel mis ik het echte duelleren zoals in Lago Brugge of (in drievoud) in Oberhausen. Je ziet je 'tegenstander' enkel bij de aankomst. Rechts starten was voor grote venten als mezelf en m'n oudste zoon wel een beetje pijnlijk aan de linkerarm. Bij links starten: geen pijn. Spoiler: als je links start, kom je rechts aan en nogal wiedes: ook omgekeerd.

    De rode met 3 keuzeschermen is ook een topper en best nog wild onder dat laatste scherm. Foutje dat je het eerste scherm al voor de start kan zien. Bye eerste verrassing.

    De groene bandenglijbaan met see-through verzacht een beetje de pijn van het opdoeken van Océade. Had een competitief element zoals de touch-targets in Lago Brugge ook hier voor een meerwaarde gezorgd?

    De blauwe trechter lijkt me copy-paste van Lago Gent. Liever deze schaarse belichting dan 100% duisternis zoals in Köln. Karlsruhe blijf ik de beste donkere trechter vinden.

    De wildwaterbaan is idd stukken langer dan in de andere Lago's. Maar naar mijn gevoel niet sneller dan die andere. En het blijft wel een repetitief ding en biedt mij dus minder beleving dan Rapido. Maar qua lol per oppervlak natuurlijk een topper. Behalve een plakaat en afspanning waar de redder zit, heb ik niks gemerkt van een kalme en een wilde versie.

    Het golfslagbad was zoals in alle Lago's klein. Helaas waren de golven hier ook zeer klein, ik weet niet of ze meerdere programma's hebben.

    Buiten zwemmen kan warm en ijskoud. Voorts deed ik nog de bio-sauna (wat is daar bio aan?), de hammam en een tiental baantjes in het wedstrijdbad. De kinderen deden er gelijktijdig 'de Jezus' = m.b.v. een reeks matten over het water lopen.

    Bijna geen volk op de eerste zondag voormiddag van de kerstvakantie. Wij waren er dan ook al vanaf 09:00. Zonder ergens te moeten aanschuiven, waren we present tot 11:30.

    Minuscule minpuntjes: weinig douches en ouderwets bandje-sleuteltje. Jammer dat in de wijde (!) omgeving van Antwerpen geen waterplezier van dat niveau wordt aangeboden. Rest-Vlaanderen ... maar niet op gebied van pret- en waterparken.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 23-12-19 om 13:20.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •