X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 28

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1
    borisvdd
    Guest

    Re: [Vekoma] Top Gun MK1

    Het doet al pijn om alleen al deze filmpjes te bekijken... Een jaar okee, en daarna rammelbakken eersteklas.

  2. #2

    Re: [Vekoma] Top Gun MK1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Het doet al pijn om alleen al deze filmpjes te bekijken... Een jaar okee, en daarna rammelbakken eersteklas.
    Ik hooop dat alle RF'ers die dit jaar Energylandia bezoeken jou het tegendeel kunnen bewijzen.

  3. #3

    Re: [Vekoma] Top Gun MK1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Het doet al pijn om alleen al deze filmpjes te bekijken... Een jaar okee, en daarna rammelbakken eersteklas.
    Op welke ervaringen is deze mening gebaseerd? De afgelopen 10 jaar heeft Vekoma namelijk niet veel banen van dit kaliber in onze buurt gebouwd... Ik heb de indruk dat Vekoma tegenwoordig goed bezig is, en zou dat vermoeden graag bevestigd zien met een baantje als deze in Europa.

  4. #4

    Re: [Vekoma] Top Gun MK1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Het doet al pijn om alleen al deze filmpjes te bekijken... Een jaar okee, en daarna rammelbakken eersteklas.
    Ik vrees dat jij nog steeds het stereotiepe Vekoma voor ogen hebt ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •