Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Juist in Walibi NL zijn er massa's attracties verdwenen onder Star Parks. Vooral veel flat rides. Qua verdwijnen van attracties heeft dat park er veel harder onder geleden dan België door Walibi en Star Parks bij elkaar.
Die verdwijning is vooral de over-capaciteit die SF in het park had gecreëerd onder het mom er hét park van de Europese divisie van te maken. Desondanks is het altijd het ouder Belgisch broertje geweest dat volk bleef trekken, SFH trok praktisch zelden een groot publiek. De ligging van het park is altijd een voordeel (gigantisch veel ruimte zonder al te veel restricties) geweest, maar anderzijds de doodsteek (zelfs als Walibi Flevoland boerde het gigantisch slecht, Eddy heeft altijd gezegd dat dat park een grote miskoop was). Opvallend dat het Cda nu wel lukt om jaarlijks toch wat volk te trekken naar daar.

Wat ik mij eigenlijk afvraag is wat SF had gedaan als ze de Europese parken hadden gehouden en ze enkele Amerikaanse hadden gesloten/doorverkocht . Vraag mij af welke dat dan geweest zouden zijn.