X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 37

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde 2018] Nieuws & geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leroypretparkfan.be Bekijk Berichten
    de watervallen komen niet terug helaas
    Dat is spijtig...

    Dus concreet hebben we nu in het darkridedeel:
    - Een waterkamer zonder water
    - Een vuurkamer zonder warmte
    - Een mistkamer zonder rook
    Gelukkig is er nog de windkamer.

    Ik hoopte nog steeds dat ze ooit warmteblazers zouden toevoegen aan de vuurkamer, de enige kamer die niet echt overtuigend was. In plaats daarvan halen ze gewoon de andere effecten ook weg. Waarop trekt dat nu eigenlijk. Ik ga het bijna opgeven om dat park steeds goed te praten hoor...

    Bedenk dan dat de waterkamer al echt énorm vereenvoudigd is ten opzichte van de concepten voor de bouw hé. Zonde!

  2. #2

    Re: [Bellewaerde 2018] Nieuws & geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Bedenk dan dat de waterkamer al echt énorm vereenvoudigd is ten opzichte van de concepten voor de bouw hé. Zonde!
    Hoe zagen die er dan uit?

  3. #3

    Re: [Bellewaerde 2018] Nieuws & geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Hoe zagen die er dan uit?
    Op internet vind ik hem niet meteen terug, maar ik moet die prent ergens nog hebben op mijn oude pc. Ik zal proberen hem boven water te halen. Concreet was het met allemaal van die gezichten en rotsen zoals in de vuurkamer waar water in allemaal kleine watervalletjes over naar beneden stroomde. Niet gewoon twee watergordijnen. Bijzonder dat ze die kamer eerst zo vereenvoudigen (dus eigenlijk alle thema weggooien speciaal voor het watereffect) en dat ze dan nu juist dat effect ook weghalen waardoor er eigenlijk helemaal niets van die scene meer overschiet.

    Edit: ik heb via coasterforce dit gevonden:

    Laatst gewijzigd door Rickie97; 22-07-18 om 19:56.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •