X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 41

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Paramount Theme Park in UK - 2022

    er staat inderdaad gewoon een pijl getekent vanaf het bestaande treinstation. Wellicht dat er inderdaad een shuttlebus komt. Bijvoorbeeld de Efteling ligt verder van een treinstation af, maar is per shuttlebus eigenlijk heel goed te doen.

    Edit: Me schiet net te binnen dat er aan de andere kant van London 3 parken liggen die alle 3 van Merlin zijn. Merlin houdt de parken op zich aardig gescheiden zodat ze elkaar niet beconcurreren, maar ik vraag me af in hoeverre de concurrentie van dit Resort nog gevolgen voor hun zal gaan hebben. Misschien gaan ze in de toekomst wel de parken als een soort bundel verkopen. Ze liggen wat ver uit elkaar, maar in principe zou je tussen de parken in nog Hotels kunnen bouwen/kopen en met shuttlebussen werken om toch een soort Resort-Idee te Creëren. In principe ligt het niet verder uit elkaar dan bepaalde delen van het Disney Resort in Florida, en ook bij Disney zie je gewoon een McDonalds en een stuk stad op het terrein staan.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 09-01-21 om 14:00.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •