X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 285

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Nieuws en geruchten

    Helemaal akkoord met wat je schrijft van COT. Komt misschien niet helemaal over in mijn post maar ik vind dat zeker ook jammer dat ze de moeite niet doen. Anderzijds dat hij (nog steeds) kapot zou zijn, daar hebben wij het raden naar. Tegen halloween2017 had hij inderdaad heel wat problemen, ook ik zat met botsende karretjes en niet werkende pistolen, maar ergens geloof ik er niet in dat hij nog steeds stuk is.
    COT hebben ze vaak in de winter het onderhoud op uitgevoerd dat hij nodig heeft dus zie niet goed in waarom ze dat nu niet zouden doen. Temeer omdat de hele nieuwe zone het volk meer naar daar moet trekken. Dan gaan ze hun enigste grote attractie in die zone opt moment toch niet niet hersteld hebben.
    Jammer van moeite ivm gevel ja! Nog steeds stuk, neen (in mijn mening).

    Pulsar vind ik ook een wankel verhaal, maar again momenteel hebben we daar het raden naar.

    Abbonementen, nieuwe formules en weet ik veel wat meer, algemeen communicatie intern is tegenwoordig overal een probleem lijkt me. Recent nog voor gehad met groepsuitstap. 50 mails heen en weer en aan de kassa de dag zelf nog steeds niemand op de hoogte. Oogrol!

    Parking: dat het niet zo is en alweer mis gecommuniceerd is weet ik. Alleen opper ik dat idee om het zo te doen en dat om de bovenstaande reden.
    Laatst gewijzigd door ojoh; 01-04-18 om 12:47.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •